Vores første "jackass wannabe" film :D

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Vores første "jackass wannabe" film :D

Indlæg af PsyClone »

Heya!

Er næsten lige blevet færdig med at redigere et preview af vores lille jackass wannabe film.

Ikke SÅ meget action endnu, men helt klart værd at se. :)

http://web3300.web03.talkactive.net/200 ... t_lort.wmv

Check den ud. :) Og smid en kommentar! ;)
Haude

Indlæg af Haude »

lignede lidt nogle 13-årige som turde springe en meter ned i en busk.. totalt plat når man kan se folk er så bange for at slå sig..
:evil: :mad: :mad: :evil: er godt træt af jackass wannabes.. specielt når man ikke kan finde ud af det!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu er min mening ikke den bedste hvad angår JackAss... Hader det faktisk :twisted:

Men denne lille smagsprøve at "de danske psykopater" er da lidt sjov synes jeg...Måske ikke lige det bedste jeg har set, men ok, de rigtige JackAss får jo også en del mere i løn, eller hvad? Du sagde jo godt nok du havde fået et nyt job Psy :wink:

Jeg synes der mangler lidt aktion, men som sagt så er det jo et preview. Glæder mig da til at se det færdige resultat, hvis det da bliver "public" :D
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Haude skrev:lignede lidt nogle 13-årige som turde springe en meter ned i en busk.. totalt plat når man kan se folk er så bange for at slå sig..
:evil: :mad: :mad: :evil: er godt træt af jackass wannabes.. specielt når man ikke kan finde ud af det!
Hahaha... Husk nu at det KUN er for sjov. ;)
Desuden vil der oxo komme materiale som UDFORDRER jackass! Bla. En duel hvor vi skal spise 30 æg og drikke 5 liter mælk! :)

Og bare lige så du ved det, er vi alle over 18 hehehe :p

@Qrazyleg: Hehe, tak fordi du ikke svinede mig til, lol. :)
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

P(us)syclone ;)

Credits
[07:21] <Cargo> p(us)sy
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
LecTer

Indlæg af LecTer »

ahahahahahah hvor er det fedt.. lol glæder mig til at se den fulde version xD
Billede
Dr. Evil
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

LecTer skrev:ahahahahahah hvor er det fedt.. lol glæder mig til at se den fulde version xD
øhh mener du egentlig det?

snork hvor var det kedeligt og plat, jeg sad og ventede på at eller andet skulle ske..

tak for at få mig til at spilde 4 minutter af mit liv :P
For the love of music!
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Dr. Evil skrev: tak for at få mig til at spilde 4 minutter af mit liv :P
np
falslev007
Geografisk sted: Polen, Krakow

Indlæg af falslev007 »

heh syntes sgu der var meget go´ drengerøv over den.. Bare sindsyg dårlig karma at se ham der, der nærmest kryber ned fra det der tag ØV hvor han suxx.. Men ellers sgu ok film:D
<center>Billede<br>...:::"Trance has become a dirty word. Thanks to Ian Van Dahl, Lasgo, Flip 'N' Fill and DJ Sammy, a generation of kids has grown up thinking trance is the shittiest music since country and western" - Paul van Dyk:::...</center>
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

ff

Indlæg af GamBi »

øøøøh ok..
Slet mig
Hakilo

Indlæg af Hakilo »

Hehe.... Kan se i fyrer den af :twisted:
Bloodhound
Geografisk sted: St. Tv.

Indlæg af Bloodhound »

PsyClone skrev: Desuden vil der oxo komme materiale som UDFORDRER jackass! Bla. En duel hvor vi skal spise 30 æg og drikke 5 liter mælk!
Rå æg, aight? Og så vente og se hvem der bliver først syg...

Eller hvad med de der 2 Liters pastoriseret æggeblomme, bare drikke lortet med tragt som druk...
For evt. at køre det mere klamt eller ulækkert at drikke så prop et par vingummibamser i ogs, eller smuldr rugbrød eller noget andet i som laver små klumper...
Dr. Evil

Indlæg af Dr. Evil »

ej måske ik så "snork", men der sker jo egentlig ikke rigtig noget i dit preview..
Der skal ske noget sjovt eller spændende i et preview for at fange folks opmærksomhed og interesse :)

Men alligevel en sjov nok idé, hvis altså i formår at blive sjove nok :wink:

og @ Blood: Jeg ved godt du har haft det i lang tid, jeg har bare ikke fået sagt det, men najs logo.. me like it 8)
For the love of music!
Bloodhound
Geografisk sted: St. Tv.

Indlæg af Bloodhound »

Dr. Evil skrev:@ Blood: Jeg ved godt du har haft det i lang tid, jeg har bare ikke fået sagt det, men najs logo.. me like it 8)
Det er OneHit der har været kreativ 8)
Dr. Evil

Indlæg af Dr. Evil »

Bloodhound skrev:
Dr. Evil skrev:@ Blood: Jeg ved godt du har haft det i lang tid, jeg har bare ikke fået sagt det, men najs logo.. me like it 8)
Det er OneHit der har været kreativ 8)
hmmm måske skulle jeg få fat i ham for at lave et logo til mig...
tænkte nok det var ham... hans slags logo - flot stil og snittet- :wink:
For the love of music!
Jinsenu
Kontakt:

Indlæg af Jinsenu »

Den var da lidt kedelig...det er da et meget godt forsøg, men det er nok kun sjovt for de medvirkende at se....
Men vil da med glæde se den endelige version

Hvis nogle skulle være interesseret så har BNA jo også lavet nogle små film som kan findes på http://www.hangtilhygge.dk
Nu ligger kun 4 måder at smadre en skærm som er en gamnmel produktion, en franskmand taler ud, You got male, The pretender og Bank fra bagagerum hvor Kourinsu (som også er her på boardet) ligger i bagagerummet af Crazybrains bil og banker mens folk fatter nada (Havde nær koster en politi-anmeldelse)

Lige nu sidder vi og laver comp-party hos undertegnede og har indtil videre lavet 3 nye film som kommer på hjemmesiden om ikke så længe
Jeg laver lige en ny tråd når de er der 8)
"Hang til hygge"
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Må nok sige at jeg håber at den fulde version bliver bedre for hvis i ikke laver andet end at køre rundt og dytte af folk (hvad sker der man) og hoppe ned i buske så tror jeg bare i skal lade være med at lave den!!!

Men okay alt kan jo blive bedre!!! :lol:

Lige en sidste ting overlad det der med at slå jer til de rigtigt Jackass ellker dirty Santhes folk for de har nok nogle til stede der ved hvordan man klare den hvis det kommer til at gøre rigtigt ondt!!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Hehehe...

OK, først og fremmest, tak for kommentarene :)
Altid rart at få noget respons (dog kunne jeg godt have undværet de grove indlæg)... Men er altid åben, så derfor tager jeg det i sagde til mig...

Har bestemt mig for at gøre det internt. Så slipper i for at sidde og sove foran compen. :p

Hvis i vil se den færdige film, kan i jo bare skrive til mig. Så ordner vi det.

Indtil videre har jeg uppet en længere version af filmen... (ca. dobbelt så lang), og fisker faktisk efter at få nogle kommentarer mht. redigeringen/klipningen... :)

Hvis i stadig tør/gider at se den, ville det gøre mig glad. :D

Anyways, linket er det samme:

http://web3300.web03.talkactive.net/200 ... t_lort.wmv

Btw.
@ Yakuza_mab: Nej, de har ej. Folk som f.eks Steve-O er jo vokset op i et cirkus, så han vel vant til at få et par skrammer.. :)
Dr. Evil

Indlæg af Dr. Evil »

men er i måske opvokset i et cirkus? :wink:
For the love of music!
PsyClone
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Dr. Evil skrev:men er i måske opvokset i et cirkus? :wink:
Hehe... Så godt som ;)
Besvar