Jeg er en fattigrøv, og ja, jeg er nok også kriminel, men at hente musikken på internettet er ikke helt det samme som at stjæle i cd i en butik. Hvis jeg stjæler en cd i en butik, så mister butikken penge som de har lagt i den cd, ikke bare pladeselskabet og kunstneren.
Jeg har selv kun købt en cd det sidste års tid, Metallica - St. Anger, det er ikke meget nej, men det er hvad jeg har råd til. Min månedsløn er lille, jeg er 16 og jeg betaler penge af. Jeg kan vælge mellem at købe en eller to cd'er eller tage til et par fester om måneden. Jeg vælger da klart at tage til festen.
Du henter ikke noget ulovligt, det er da også i orden, men kører du heller ikke for stærkt i trafikken? Det at du kører for stærk udgør en chance for at du slår nogle ihjel, man slår ikke nogen ihjel ved at hente musik, men man kan komme til at slå musikken ihjel, ja.
Hvis kvaliteten på de download sider bliver i orden, og numrene for den sags skyld også er, og de har en rimelig pris så vil jeg da med glæde fyre lidt penge af der.
Riv hovedet af mig hvis jeg har sagt noget lort gutter, skal jo lære det på et eller andet tidspunkt..