Hører radio edit næsten hver aften fordi jeg arbejder på et diskotek hver dag i 14 nætter nu.. Det er DJ Kato fra Prime som spiller den heletiden, men har ik lige lyst til at spørge ham om jeg må låne promoen og kopiere den hehe
REQ: Infernal - Banjo thing
Redaktør: Moderators
REQ: Infernal - Banjo thing
Jeg har haft den som en michael et eller andet mix men den skoder!
Hører radio edit næsten hver aften fordi jeg arbejder på et diskotek hver dag i 14 nætter nu.. Det er DJ Kato fra Prime som spiller den heletiden, men har ik lige lyst til at spørge ham om jeg må låne promoen og kopiere den hehe
<center>
</center>
<center> '`^`'~=-.,__,.-=~'`#Chart.dk @ Efnet`'~=-.,__,.-=~'`^`'</center>
</center><center> '`^`'~=-.,__,.-=~'`#Chart.dk @ Efnet`'~=-.,__,.-=~'`^`'</center>
-
night_hawk
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Det er nu ikke helt forkerte oplysninger du har givet da paw og søren fra infernal står bag Red star og det rigtige navn på sangen er vidst også endt med at blive Infernal feat. red star eller noget lign.archon- skrev:01-red_star_-_banjo_thing_(yepikayiyeah_motherfuckers)-***.mp3
Det var den jeg ledte efter, heller ikke nemt for folk at finde den når jeg så giver de forkerte oplysninger
Den er for fed!
Nå men F det når du nu har fået den.....!
Best regards
Fair
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
EN hjælpene hånd
Er der ikke en der vil sende Infernal Feat Redstar - Banjo Thing, til mig på ICQ nr.229306466???