Love parade after party

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Smejs

Love parade after party

Indlæg af Smejs »

booyyaahhh

hør folks reaktion når brooklyn bounce træder op på scenen foran MANGE mennesker!!!

og tl nco hvis han læser denne post.....tag til Love parade istedet for Kos for at kige på kællinger....de er SÅ nice og så kan de svinge deres "booties"!!!

bare en ting der er virkeligt nederen at tænke på...nu skal techno/trance image'et pakkes ned i kufferten i et helt år inden det tages frem igen....fucking r&b pop wnnabe kultur....
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg regner med at jeg skal derned næste sommer. Damn bare det dog kunne blive 2004 snart 8)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Falslev
Chart Attack VIP
Geografisk sted: DK
Kontakt:

Indlæg af Falslev »

Det var mit første år og kan kun sige at man ikke kan forstille sig hvor fedt det er.

Dog lidt for mange mænd i g-streng ;)

Men så fedt at alle bare går helt amok.
http://www.max.msn.de/galerie/2971494_35_3046865.html
♪ /¯ /\ \_ _/¯ \_ \Ξ \/ ♪ ♪ ♪
Smejs

Indlæg af Smejs »

selve love paraden er dog bar een pinsel man skal igennem inden man kan komme til Lovestern Galaktika afterparty i Berlin messehallerne....den eneste vogn jeg er forelsket i til selve paraden er tunnel tranceforce vognen, med solide numre som driftwood - freeloader gigi d'agostino - bla bla og en masse andet fedt både nyt og gammelt PLUS eminems linie: nobody listens to disco and techno, hvorefter dj'en får de tusinder rundt om til at synge everybody listens to techno so let's go, mens han blæser bassen afsted...alt for fedt øjeblik!!!

der var så meget gang i folk på den vogn at djen's pult hoppede og dansede, hvilket fik cd'en til at scratche.....meget pinligt for så stort et selskab, men de reddede det ved at lade fire....FIRE mænd stå og hodle på pulten, som dog stadig hoppede dog uden musikcrash...
Besvar