NightLeif Party

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Cyberdog
Geografisk sted: Hos din mor!

NightLeif Party

Indlæg af Cyberdog »

Hey gutter...

Var der nogle af jer som var til NightLeif party i fredags på Skyclub??
onkelc
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Stedet hvor man mener at gud blev til
Kontakt:

Indlæg af onkelc »

Nope.

Fotograferne havde ikke fribar på Skyclub mere da det gik for vildt de sidste par gange. Derfor blev der holdt noget specielt fest på Betjenten hvor Mars blev overrasket...

Men tror nok at der har været fyldt med tøzer da der blev holdt R&B aften i går....
Maaau fra OnkelAzzz
Cyberdog

Indlæg af Cyberdog »

Okay det var da lidt sur røv! :?
nco
Site Admin
Kontakt:

Re: NightLeif Party

Indlæg af nco »

Cyberdog skrev:Var der nogle af jer som var til NightLeif party i fredags på Skyclub??
Desværre ikke. Men kunne godt være man skulle prøve det en dag. Men min kæreste var derinde. Hun syntes det var helt vildt fedt indtil de begyndt at spille alt for meget dance og techno. Men hun er jo også fra RnB-generationen. Uha :(
onkelc skrev:Derfor blev der holdt noget specielt fest på Betjenten hvor Mars blev overrasket
Det var til gengæld også max griner. En mini Chart Attack / Mix Point / Megamixers-fest der blev afholdt der. Og ja, tror det hele kom lidt bag på Mars. Og så blev det jo ikke værre af at der var double-up hele natten. Fuck jeg blev sønderstiv.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Cyberdog

Re: NightLeif Party

Indlæg af Cyberdog »

nco skrev:
Cyberdog skrev:Var der nogle af jer som var til NightLeif party i fredags på Skyclub??
Desværre ikke. Men kunne godt være man skulle prøve det en dag. Men min kæreste var derinde. Hun syntes det var helt vildt fedt indtil de begyndt at spille alt for meget dance og techno. Men hun er jo også fra RnB-generationen. Uha :(
hehe okay! :)
Men i starten spillede de noget rigtig fedt Samba og RnB, det lød totalt nice!!
Og så efter kl 3-4 begyndte de at spille meget Dance & Techno, og det var jo MEGET bedre!! :D
onkelc
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Stedet hvor man mener at gud blev til
Kontakt:

Indlæg af onkelc »

Ja, for de sidste par gange startede de med rimelig hård techno, hvilket meget få danskere er kalr til at hører! Men lige for tiden er det R&B der får tøzerne ud og ryster røv!

Betjenten!? Jeps, det var f..... skægt! Især når man fandt ud af at der var nogle der kom fra den omegn jeg stammer fra. he he
Maaau fra OnkelAzzz
Besvar