Dj Bloodhound - The final experiences vol. 1

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Dj Bloodhound - The final experiences vol. 1

Indlæg af ThomazMix »

I kan hente det på www.mixpoint.net :) Synes det er et´okey trance mix. Dejligt med lidt andet musik valg end de fleste andre mix.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Efter en del gennemlytninger, jeg kunne simpelthen ikke lade være, så er jeg kommet frem til følgende kritikpunkter:

....

Ja det var vist det dårlige der var at sige om det. Det er så gennemarbejdet på alle områder. Det er stilrent på alle måder. Der er ingen drastiske overgange fra en genre til en anden, og uanset om man kan lide musikken eller ej, så synes jeg man skulle tage at høre det! Det er en ren demonstration i, hvordan overgange skal laves. Flydende og uden at man egentlig lægger mærke til at de er der.

Blodhund, det er veludført arbejde :D :wink:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Vil også gerne rose dig, for det glider bare der ud af i en kører, kun et sted hvor det stopper lidt ved 13:10 min.

Så en lækker lille sag og lytte til :D
Bloodhound
Geografisk sted: St. Tv.

Indlæg af Bloodhound »

Tak for kommentarerne, indtilvidre (håber da der kommer nogle flere???!!!???)

Er der virkelig ingen der har noget negativt at sige? 8O
Someonetocallyourlover

Indlæg af Someonetocallyourlover »

Nu når du ligefrem tigger om det.. Heh

Umiddelbart er dit musikvalg rigtig, rigtig godt!
Dine mix, som alle roser til skyerne, bryder jeg mig ikke så meget om!
Fademix er helt fint, men husk at holde det i samme oktav, to synths i hver sin oktav lyder lidt kinky.
Det er svært at finde to ens synths, men ellers kan du jo prøve med basslines?

Derudover er cutmix en rigtig lækker ting, hvis de ligger korrekt.
Dermed ikke sagt at dine beats er skæve, for det passer jo ret fint!
Men et stilskift i løbet af 2 sekunder, er ikke noget jeg bryder mig om.
Et fedt mix, efter min mening, er et mix hvor man bagefter står og tænker; "Hey, det er sku' da ikke den sang jeg hørte lige før?"

Alt i alt, syntes jeg du skulle prøve at få et bedre flow, of normalize dine tracks.

- Håber du kan bruge det til noget i dit næste mix.
Bloodhound

Indlæg af Bloodhound »

Lækkert at hele 3 ville bruge 5 minutter på skrive noget om flere timers arbejde...
Tjilloh

Indlæg af Tjilloh »

Ja jeg ville da gerne kommentere dit mix, men det ligger ikke på Mixpoint mere :S

Såå Kan du ikke smide det op et andet sted ????
Haude

Indlæg af Haude »

Bloodhound skrev:Lækkert at hele 3 ville bruge 5 minutter på skrive noget om flere timers arbejde...
Tror du du er den eneste der har det så'n??? :evil:

Men med hensyn til dit mix syntes jeg også det er nogle fede overgange der er ind imellem! er ikke hjemme i laaangt tid så kan ikke lige pege det ud!! men syntes også det er lidt ærligt at der ikke blir brugt bare lidt samples, i det mindste bare ved nogle af overgangene kunne du gøre det :? Men meget fedt musik valg, dog igen lidt for blødt efter min smag :P
Bloodhound

Indlæg af Bloodhound »

Jeg ved sq godt at jeg ikke er den eneste der ikke får noget at vide om mix...

Men jeg ved at mange har hørt det, og mange skrev at de ville vende tilbage... og jeg har ikke hørt noget fra nogle af dem...

Men det er sådan set også lige meget nu... fordi det var nok det sidste mix i så fra mig her inde...
Haude

Indlæg af Haude »

Haha nu blir du tøse-sur ligesom dark :lol:
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

haude... jeg er såmen aldrig blevet tøse sur..
jeg blev ikke inaktiv pga mix-sektion, men pga stort set alle andre sektioner på CA.
som du kan se tjekker jeg da også stadig CA engang imellem (dog kun en gang hver anden måned or so, men jeg tjekker det da)
jeg blev pissed fordi jeg satte enorme mængder tid af til at prøve at rette lidt på moralen i req-area uden folk tog sig en skid af det...
minimum 20-40 minutter per dag (i snit) og hvis du regner det om til arbejdstimer i løbt af 3 måneder finder du nok ud af, at det er ret meget tid jeg har brugt.

men nu har jeg bare droppet respekten for CA istedet.
jeg har dog derimod stadig masser af for folk på CA... Desværre kan mængden af dem nok kun tælles på 2 hænder.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Der er en grund til at jeg sjældent/aldrig kommenterer eller giver kritik på mix. Selv kan jeg ikke finde ud af det, og derfor synes jeg også det er meget svært at give konstruktiv kritik. Jeg kan give min kritik på om jeg synes det er goidt eller dårligt, og om jeg synes man kan høre overgangene meget eller lidt.

På det grundlag synes jeg det er lidt plat at lave et reply på et mix, som I jo selv skriver, så har I brugt timevis på det. Jeg ved at hvis jeg har skrevet et projekt på 80 sider og flere måneder og hvis folk såp bare giver kritik uden at vide hvad de snakker om, så bliver jeg selv lidt negativ...

Anyway Bloodhound så er dit mix ofte at høre hos mig. Synes stadig det jeg skrev tidligere...
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar