Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Personligt synes jeg det er i orden..
Hvis en betjent konstant skal gå og være nervøs for om han bliver anklaget for vold eller lign, blot fordi han udfører sit job, så ender det med at ingen af dem tør røre en finger..
Selvfølgelig skal de ikke konstant gå helt amok og udnytte den magt de nu engang har...
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
synes ihvertfald at det er en fair afgørelse, kan kun sige at den holder 100% den dom. tænk nu hvis han ikke havde handlet gad vide hvad der så var sket !!!
Sådan, rart og se at vores retsamfund da af og til fungerer!
Desuden reagerede røverne ikke på betjentens ordrer om at lægge sig ned, hvis de ville undgå, at han affyrede sit tjenestevåben.
Er det ikke det man kalder en advarsel? Så kan de sq da bare lytte efter. SPADER!
Og så er der i øvrigt ikke noget farligt i den overskydning han lavede, sammenlignet med den fare den sidste udgjorde. (Undertegnede har prøvet en overskydning med en af forsvarets dysekanoner hvis det siger nogen noget. DET er psyko! bah, en lille 9 mm. pistol, må jeg da være fri for at høre deres bavl)
I retten har betjenten hele tiden fastholdt, at han er ked af at det gik som det gjorde, men at han vil handle på samme igen, hvis han kommer i samme situation.
Flere af den slags tak.
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Det er selvfølgelig en hård straf for ham rune-knægten, men det viser også med stor tydelighed at forbrydelse betaler sig ikke..
Man kan jo ogs sige, at knægtene ku jo bare have ladt vær, så havde han levet endnu..
Desuden ku de jo ogs bare hjave lagt sig ned, som betjenten sagde..
--
sååå...
Skulderklap til betjenten for veludført arbejde!
Der er jo nok mange sider af en sådan sag men jeg vil da tro og mene at det er korrekt han bliver frifundet.
Der jeg syntes problemet ligger i den sag er i at han rammer en sagesløs forbi passerende.
Det er i orden at han skyder røveren hvis situationen er til det og varsels skud er også helt ok.
Men før han affyrer hans våben skal han altså være sikker på hvor han rammer. Det holder ikke at han kommer til at ramme en forbipasserende så mener jeg ikke han har været på passelig nok.