Angående lovligheden på denne side og om at folk fra APG skulle komme og tage os. En af de ting jeg synes er latterligt er hvis den ultimative CA'er bliver slæbt i retten for at have muzak liggende. Så vidt jeg ved så er der personer herinde, der bruger en mindre formue på cd'er hver måned. Det er lidt urimeligt at dem, der måske bidrager med flest penge til musikbranchen også skal bøde for det. For hvor kan de finde den genre som mange hører herinde? Det kan de i specialbutikker, hvor cd'erne koster måske en anelse mere, og da der ikke er specielt fede danske musikprogrammer (nej boogie er ikke fedt) - så må man på nettet og finde det, for ikke at bruge pengene forgæves.
Selv er jeg ikke en af dem der bruger flest penge på musik, men jeg køber da en cd i ny og næ. Til gengæld køber jeg stort set alle film jeg gider og se og det er tit special edition versionerne jeg køber. Derfor bruger jeg MANGE penge på film, og samtidig skal jeg hele tiden tænke på at jeg ikke må hente film for at se om de er noget værd inden jeg køber dem.... Hvor skal man så egentlig finde film henne der ikke går i de danske biografer, eller se dem som man ikke har tid/råd til at se, fordi man lige har brugt halvdelen af sin S.U. på film i forevejen (hvis nogen af jer siger Blockbuster, så kan jeg da lige nævne at ingen at 50 kr. for at se en film i egen stue er lidt mange penge i forhold til kvaliteten man får i en biograf).
Jeg går heller ikke ind for at der skal være en lukket del for en gruppe CA'er. Men jeg synes folk skal tænke lidt over hvordan det er muligt for dem at få fat på nyt musik. Hvis kunstnerne ingen penge får fra det danske marked, så dropper de måske at sælge cd'er her. Og hvis dem vi godt kan lide at høre på ikke får penge overhovedet nogen steder fra, så udgiver de nok ikke så mange cd'er i fremtiden, måske stopper de med at lave musik.
Tror min tanke er (uden at skulle spille mere hellig end alle andre, for det er jeg ikke), at hvis køber noget mere musik, bare lidt, så tror jeg heller ikke at vi ville blive set så ondt på. Flere ville måske overveje nettet som en mulighed, hvor man kan sælge musik. Madonna gjorde det jo sidst med hendes "American Life" single, hvor amerikanerne kunne dl den og betale et beløb, der svarede til 7 danske kroner. Mon ikke det er vejen frem, og mon ikke at det har gjort at flere har købt hendes cd. Jeg ved det ikke, men det tror jeg.
Foreløbigt alt herfra