ChartAttack TranceNight - 2nd Edition!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

ChartAttack TranceNight - 2nd Edition!

Indlæg af TheJackal »

Vi er så småt begyndt at stable en 2'er på benene... :)
..og derfor kunne vi godt tænke os at få, bare et lille hint, om hvor mange her fra brættet der kunne finde på at dukke op...?! *S*
Bare rolig..i binder jer ikke for noget ved at skrive jer på her...vi er bare nysgerrige for om der er interesse for en 2'er blandt CA'erne... :D

Vi kan garanterer jer at det ikke vil gå stille af..!!! Den første fest var en stor succes.. :D Vi havde totalt udsolgt og har kun fået gode tilbagemeldinger fra folk..! :D
Hvis i vil vide mere, så spørg bare de CA'ere der var med... :D

Men, back to topic, ...hvem regner med at dukke op?? Skriv jer endelig på herunder...

..hvis jeg kender Klausen ret, kan vi sikkert godt finde ud af noget med en forfest.. :wink: :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
flubber

JO TAK

Indlæg af flubber »

:D YES!!! :D

Endelig..
Jeg kommer.! Så skal vi fra Hobro nok vise jer andre hvordan man FESTER 8O

Ser frem til det ! ! ! :smilecolros:
Senest rettet af flubber 17 jun 2003, 19:43, rettet i alt 1 gang.

Billede
It`s not only the music, it`s the beat...
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Medmindre i ligger den i uge 28-29 så jeg er helt sikkert klar på at komme og feste med jer!!! Jeg hørte jo hvor fed den sidst var så nummer 2 skal man jo med til :lol:
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

tja, det kommer lidt an på andre KBH CA'er... gider ikke tage toget alene. Desuden vil jeg ha lovning på at festen ikke slutter kl 2-3 for det er for tidligt for sådan en rejse jeg skal ud på!
Bykovsky
Chart Attack VIP

Indlæg af Bykovsky »

Yes - hvis der kan være garanti for at festen være til kl. 5+ så er jeg frisk - gider ikke stå midt i Esbjerg kl. ged og så er der kun gang i den lokale bodega - ej I ved hvad jeg mener....

Hvis der ikke er en fodbold kamp i vejen, så er jeg helt sikkert klar parat :wink:
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Feffe I´m in!!

Måske vi dog kun kan følges den ene vej, jeg kan lige så godt bruge weekenden på at besøge familien når nu jeg er hjemme.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Alt efter tidspunkt og valuta på bankkontoen er jeg klar - der går en del penge til i sommerferien - så et godt stykke tid efter ferien ville gøre det endnu mere sikkert at jeg kommer 8)
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

jeg tænkte på om i havde en ca. dato... eller bare en måned, da det er lidt nemmere at se realiteten i øjnene hvis man ved hvor langt frem i kallenderen det er
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Datoen er ikke lagt helt fast endnu... Det afhænger af hvornår vi kan få lokaler osv. .. :D
Men på grund af ferie, mine forældres sølvbryllup :D , og andre ting kan det nok desværre ikke blive før engang i slutningen af august/starten af september.. :( :D

Denne gang kan vi garantere at festen ikke slutter allerede klokken 3.00.. :D
...grunden til den tidlige afslutning sidste gang, var en misforståelse mellem vores barchef og ham vi lånte lokaler af. Men det skulle allerede være på plads til næste gang.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Haude

Indlæg af Haude »

Jeg skal helt sikkert med denne gang efter jeg hører hvor fedt det var fra alle jer de var med.. blir der også live-set/optræden igen?
Men mon ikke jeg kan hive kloove, squaw og cybersmølf med :wink:
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Et hurtigt men godt råd...

Starten af september. Så har folk fået løn, og der lugter vel ikke så meget af fisk i september som i de varme sommermåneder.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Disease-

Indlæg af Disease- »

Jeg er der helt sikkert...
Du kommer bare med en dato :D

-Disease-
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Jeg er helt sikkert klar med mindre det rammer en dum dato... godt råd kom med en dato i god tid så er der flere der kan nå at resevere den :D
Smejs

Indlæg af Smejs »

enig med what der....hvis jeg får det at vide I god tid, skulle jeg nok kunne slæbe mig selv og en statist med...(medmindre jeg bliver min skade kvit, for så skal jeg nok spille bold...)
MaZe
CA Party Freak
Geografisk sted: Skive

Indlæg af MaZe »

jamen så snart datoen falder vil jeg da også sørge for at få den ryddet så man kan feste med jer i Esbkerg :)
Klausen
Kontakt:

Tak

Indlæg af Klausen »

taksa... det lyder jo som om der kommer en del CA denne gang :) jeg glæder mig vildt :)

her i løbet af næste uge kommer billeder + div fra den sidste og dato (når den bliver fundet) og så videre..... det hele kan findes på: www.trancenight.dk :lol:
hvs så mormor..... vi er jo ikke kommet her for at danse.... SKÅL!!!
Besvar