Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
En slikhandler i Kolding har importeret seks ton lakrids formet som en tissemand
a-z - 8:05 - 12. jun. 2003
Et omkring syv centimeter langt stykke lakrids formet som en tissemand.
Det er, hvad en slikdealer fra Kolding har importeret seks ton af fra Belgien. De sorte tissemænd er solgt videre til 150 butikker i Syd- og Sønderjylland og på Fyn i de seneste tre uger.
- Det er det rene svineri, siger en vred mor, Lone Marthinus. Hendes datter købte forleden en portion af den potente lakrids i en lokal legepark.
Protesten lader ikke til at påvirke Henning Pedersen fra Kolding Snack og Popcorn, hvis firma har bragt de sorte djævle på markedet: - Det er en storm i et glas vand, siger han.
LOL hvorfor fanden bliver folk så pist over det!! mænd kan sku da kun være glade så kan det være at kvinderne bedre ved hvad de skal gøre når det får stukket en stang i hånden
Hmm jeg ved det.. Men nu arbejder jeg på Bakken, og der sælges der bolsje-pikke i masse vis.. Jeg har set piger på 7-års alderen rende rundt med en kæmpe pik i munden.
Det er lidt underligt, men altså! der er jo ingen der tager skade af det. Der er ingen der tvinger dem til at æde det.. Udbud og efterspørgsel! Intet andet.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Tre piger sad fast i forlystelse på Bakken
To piger måtte til behandling for chok, efter at de sammen med en tredje pige i aften sad fast i forlystelsen Hip Hop, som er en børneudgave af Tårngyset Doubleshot på Dyrehavsbakken nord for København.
Hip Hop er et seks meter højt tårn, hvor børnene bliver spændt fast og derefter skudt op og ned. Men i aften satte forlystelsen sig fast og brandvæsnet blev tilkaldt.
Desuden blev to ambulancer tilkaldt for at køre to af pigerne, der var stærkt chokerede, på sygehuset.
Efter uheldet blev tårnet lukket. En ekstern tekniker undersøger forlystelsen, før den bliver åbnet igen.
/ritzau/
Frz hvornår holder du op med at pille ved de maskiner..., har din mor ikke fortalt, at du kun må pille ved dig selv og nej du må ikke have en lakrids pik i munden
fint nok hvis nogen ik kan li det, så hold jer dog fra det...man behøver jo ikke at ødelægge det for dem der godt kan li lortet...TYPISK DANSKERMORAL...(ville ik selv æde en lakridsdiller og er ikke sort selv)
hvor er man dog træt af, at folk virkelig ik har andet at gå op i...tænk at have et liv hvor at man kan gå op i sådan en ligegyldig ting...
man burde næsten klage til ham der importøren - han sørger for noget til pigerne, men hva med os fyre ??? skal vi ikke ha noget at sutte i ???
For jeg har sgu ike tænkt mig at sutte i sådan en sort tingest (ej heller en hvid tingest for den sags skyld)......
Jeg synes det er fedt hvis en 20 - 25 årig lækker kvinde står med sådan en satan i munden, men når det kommer til små piger på 7 års alderen, er det kraft edeme for meget! Man er virkelig syg hvis man sælger sådan noget til små piger!