Colin Mcrae Rally 3 PC

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Pilskadden Aka. 80er
Geografisk sted: HAT
Kontakt:

Colin Mcrae Rally 3 PC

Indlæg af Pilskadden Aka. 80er »

Nogen der ved hvornår det ukommer i butikkerne ?

Kender ikke til de game sider hvor man kan lære om det....

Og nogen der har prøvert der på PS2 ? og er det bedre end 2'ern ? grafik gameplay lyd osv. ?
Hvis du står i lort til halsen... så lad være med at hænge med hovedet...
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg har det til PS2. Jeg synes det er rigtig fedt. Jeg ved ikke om jeg synes det er bedre end 2'eren men grafikken synes jeg er flottere
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Nu har jeg siddet og gamet lidt uhæmmet lidt forskellige spil hele dagen sammen med Qrazyleg, og grafik er sq fedt på PS2, men skiltningen i banerne SUX! Og det er heller ikke så fedt at når man spiller to mod hinanden så kører man ikke sammen, men nærmest på hver sin kopi af banen... men ellers ok spil.. 8)
Billede
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Zlinky skrev:når man spiller to mod hinanden så kører man ikke sammen, men nærmest på hver sin kopi af banen...
What?! Vil det sige at man kører på den "samme" bane men ikke kan se modstanderen?

I så fald, skodspil... Så kan man da lige så godt sidde på hver sin ps2 med hver sit spil.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

Zlinky skrev:når man spiller to mod hinanden så kører man ikke sammen, men nærmest på hver sin kopi af banen...
What?! Vil det sige at man kører på den "samme" bane men ikke kan se modstanderen?

I så fald, skodspil... Så kan man da lige så godt sidde på hver sin ps2 med hver sit spil.
Billede
Brugeravatar
UnitedPublic

Indlæg af UnitedPublic »

Billede
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Der var den COLIN.MCRAE.RALLY.3-DEViANCE

3 CD'er
Bambi
Geografisk sted: D-E-N-M-A-R-K
Kontakt:

Indlæg af Bambi »

Yup - spillet er netop udkommet på nettet .....

COLIN.MCRAE.RALLY.3-DEViANCE

-Så det kommer vel også snart i butikkerne, hvis det ikke allerede er udkommet ..... ??
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

United Public skrev:

Nej, for det er mere realistisk på den måde. Man kører jo også enkeltvis i rally. Derforuden findes der jo stadig en vinder. Og man kan hele tiden se, hvem der er forrest jo. :wink:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Pilskadden Aka. 80er
Geografisk sted: HAT
Kontakt:

Indlæg af Pilskadden Aka. 80er »

Så mangler cd 3 kun....

Hvorfor har jeg også kun 256/128 :(
Hvis du står i lort til halsen... så lad være med at hænge med hovedet...
Besvar