mangler et hp design!
Redaktør: Moderators
-
Ocean
- CA Ninja Turtle
- Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...
mangler et hp design!
Jeg står og mangler et hp design til mit nye firma. Har ikke en skid forstand på programmering, så tænkte på om der er nogle af jer over seje ca'er der har et design liggende som jeg må låne. I skal nok komme på som design makers.
-
_WHAT_
- Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
- Kontakt:
Man kan da godt få lavet det ude i byen men jeg vil da sige at når det er til et firma så ved jeg da ikke hvor meget jeg vil gøre det gratis det er jo trods alt noget manden regner med at tjene på.
Men kommer jo også an på hvor stort et firma der er tale om, og ikke mindst hvor meget arbejde der er tale om.
Men kommer jo også an på hvor stort et firma der er tale om, og ikke mindst hvor meget arbejde der er tale om.
hvis du arbejder i et EDBfirma må der da være bare en som ved noget om programmering af hjemmesider. Ved ik om der burde være en i et firma som kan design, men programmering synes jeg der burde at være.
Hvis det er så kan jeg godt give en hånd med det grafiske, er ikke så hård til det med programmering.
Hvis det er så kan jeg godt give en hånd med det grafiske, er ikke så hård til det med programmering.
<center>
</center>
<center> '`^`'~=-.,__,.-=~'`#Chart.dk @ Efnet`'~=-.,__,.-=~'`^`'</center>
</center><center> '`^`'~=-.,__,.-=~'`#Chart.dk @ Efnet`'~=-.,__,.-=~'`^`'</center>