Stop nu tudefjæs
Du er simpelthen for flink. Du giver os et knald godt tilbud som vi ikke kan afstå. Vi starter med at en skriver 500.- Den næste skal så skrive 550.- og sådan fortsætter det indtil du ikke får flere bud. Er buddene så ikke gode nok, så fortsætter auktionen samtidig eller sideløbende på qxl.
På den måde kommer buddene op i en højere prisklasse. Problemet er jo bare, at der ikke er nogen som tvinger dig til at acceptere det højeste bud. Så kunne du ikke bare spare os tiden og skrive, hvad du vil have for dem i stedet for det auktionslort her. Hvis man ved, at du vil have 1000.- for dem, så skriv det. Så er der måske en, der siger ok.
Ellers også kan du skrive, at folk skal PM tilbud til dig og så droppe den startpris og de regler, men vi ved jo godt hvorfor det skal være sådan. Når man kan se det sidst afgivne bud bliver man jo nødt til at byde over.
Men du har ret. Det er pænt af dig at give os et godt tilbud her. For her på CA er vi jo lige så dumme som ude i den store blå verden, så vi kan ikke gennemskue, at du hellere vil sælge billigt end dyrt. Lyder logisk nok.
Techno_Mann skrev:Jeg starter med at lave den her auktion seriøs, men det fik i hurtigt ødelagt...
Ville bare give folk jeg snakker med herinde en chance for at få dem billigt.... Inden 1000 vis af folk kan byde på dem, f.eks. via qxl.dk
Men undskyld, prøvede bare at være flink..!
Du kan måske ikk læse...! EMNE auktion -..... så lad dog vær med at trykke på linket, hvis det spilder din tid, men måske andre end DIG kunne finde det interessant...
Om jeg kan læse eller ej hører vist ikke til i den her sammenhæng. Men nej. Jeg kan ikke læse. Jeg ser bare nogle tegn som ligner bogstaver, og ved at bruge en ordbog kan tegnene give mening, og så får jeg sådan noget lort frem, som det du har skrevet ovenover.
Fat det dog. CA er ikke et auktionshus. Har du bestemt dig for en pris, så skriv det, men lad være med at lyde som om du er Danmarks flinkeste mand for hvorfor lave en auktion, hvis du ikke er interesseret i at få mest muligt for dine ting.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.