Hvordan ændrer man i kernel32.dll - MakeCriticalSection...

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
DJ LAU

Hvordan ændrer man i kernel32.dll - MakeCriticalSection...

Indlæg af DJ LAU »

hej alle sammen.. jeg har downloadet et rip af Enter The Matrix. Men når jeg kører spillet siger den at der mangler en masse dll-filer, dem har jeg dog fået lagt ind (www.dll-files.com).
Men den siger nu en anden fejl: "MakeCriticalSectionGlobal blev ikke fundet i DLL-biblioteket kernel32.dll" jeg har dog fundet ud af at rette det, man skal bare gå ind og adde det den skriver i kernel32.dll, og har kommer så problemet. Når jeg prøver at erstatte/ændre filen siger den bare at den er i brug, men kernel32 blive rjo brugt af Windows, og dermed kan jeg jo slet ikke rette det da XP ikke har dos. hvad kan jeg gøre? :?

Ret ikke stavefejl! :D
Senest rettet af DJ LAU 09 jun 2003, 23:24, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

havde samme problem... pak bin-filen ud på et drev og kør den derfra istedet. Det virkede ved mig.

Du kan pakke filen ud med isobuster eller daemon-tools
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

mit er desværre et rip, jeg tror ikke det er same problem :( :( hav de du også det der med makecritical... for jeg læste om nogen der havde det og de kunne ikke ordne det. Jeg kom dog ud i DOS og lagde en anden kernel32.dll-fil ind men den genstartede bare computeren hver gang jeg kom ind i windows :(
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det var nøjagtigt det samme problem jeg havde
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

havd gør man så når det er et rip, og ikke bin filerne jeg har :x
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

havd gør man så når det er et rip, og ikke bin filerne jeg har :x
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Tror ikke du havde samme problem hvis det var din løsning, jeg har nemlig fundet ud af hva problemet var. Jeg havde ikke DirecX 9. Når man installere det kommer der laver den det der CriticalSection i kernel32.dll. Jeg havde ikke installeret DX9 pga. at jeg ikke troede det kunne køre med et GF 4 ti-4400. Men spillet virker nu. :D
Besvar