En lille simpel tegneopgave...

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

En lille simpel tegneopgave...

Indlæg af CrazyBrain »

Tænkte på om der er nogle hardcore-tegnere, der lige havde lyst til at lave et lille billede for os, sån det ser pænt ud... (gerne noget 3DSmax, eller sån noget smart noget..)
Billedet skal se ca sån her ud:
Billede

For dem der ikk helt kan se hvad det forestiller, kan jeg fortælle, at det er en person, der kigger over en streg.. De fire klumper på hver side af hovedet er fingre...

Hvis en venlig sjæl ville hjælpe os ( http://www.hangtilhygge.dk ) med at lave det, ville vi være meget taknemmelige.. :)

Tegningen behøver ikke at være voldsomt detaljeret.. dvs. at ting som f.eks. negle o.l er unødvendige...

Baggrundsfarven skal enten være transperent, eller den her: #00423B

På forhånd tak..

-------------

Her er et lille paint-forsøg, for at illustrere hvordan vi mener..

Billede
Billede
Spike
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

Indlæg af Spike »

Hvis det skal laves i 3d studio max så hedder det ikke tegnere dem der kan lave dem... De heddere animatore... bare en lille rettelse men tilbage til topic... tag at spørg Zlinky han er vist rimelig hård til at Maxe...
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Så kommer der lige en rettelse på spike her hvis det er et billede hvilket der her er tale om så hedder det ikke animatoerer det er kun hvis der er bevælgelse i billederne altså det er animation.
Det er bare at tegne eller at modelere så er det vist sat på plads !!!
Spike
Kontakt:

Indlæg af Spike »

Okay jeg giver mig What men jeg vil stadig ikke kalde det at tegne... så hellere at moddelere som du så siger... sorry Crazybrain...
Men hvis det må tegnes i hånden i photoshop så vil jeg da gerne prøve at gå i krig med et billede...
CrazyBrain
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

@ Spike.. Alle forslag er mere end velkomne.. :)
Billede
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Erhm... Hvis det er noget med at tegne... Hedder det så ikke en illustration?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Spike
Kontakt:

Indlæg af Spike »

nej en illustration er når du skal vise noget på papir som skal skabes til virkelighed fx hvis volvo skal have en ny bil så bliver der lavet en meget rå tegning af udsenet og det er en illustration tag fx de tegninger crazybrain har lavet i starten hvor det er meget rå tegning af hvad han gerne vil have det er en illustration( men hvad ved jeg. Jeg er kun ved at uddanne mig til grafiker )... Når du tegner skaber du noget på papir som er det færdige arbejde...

Sådan har jeg forstået det
_WHAT_
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Tjaa jeg vil kalde det han har lavet for skitser evt....

Her er noget der er lavet meget hurtigt i max :)

http://www.theis.dk/gfx/hejsa.jpg
Spike
Kontakt:

Indlæg af Spike »

Det ser cool ud what men det er selvfølgelig ikke mig der skl bedømme det
CrazyBrain
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Det ser najs nok ud.. men der skal helst ikke være noget under linien han kigger over, og den skal gerne være helt vandret...
Billede
_WHAT_
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Ikke noget problem at lave den vandret kan jeg nemt gøre... og du kan jo bare beskære billedet i PS så du ikke har det under med er bare nemmere for mig at arbejde med i max.
Jeg er ved at rode med noget hår til ham men det er ikke lige så nemt og nu er der snart BP så bliver nok først efter det :D
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Spike skrev:tag at spørg Zlinky han er vist rimelig hård til at Maxe...
Hrem... hvis du mener 3D Studio Max så kan jeg ikke finde ud af skidtet.. :) og mine evner i Photoshop er godt nok ikke hvad de har været.. :) - tror det kaldes manglende inspiration men det er så en anden del af sagen, men jeg har aldrig været fandens god til photoshop... men jeg VIL have en digitizer eller hvad de nu end hedder, så hjælper det nok lidt.. ;>
Billede
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Ville gerne have hjulpet, men er ikke så hård til frihåndstegning.. :? :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Nej, du er bare syg til alt andet.. :P :wink: