kan man blive codecfri?

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Smejs

kan man blive codecfri?

Indlæg af Smejs »

Jeg kan ikke se det halve af mine film efter at have rodet rundt i så mange forskellige codecs....kan man på en eller anden måde slette alle sine codecs og starte forfra?

eller skal man formatere for at kunne få lov til det?
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Den helt sikre er i hvert fald format.

Men uninstall er alle codecs burde være nok, hvis altså uninstall er lavet ordentligt så den fjerner alle filer som den installerede.

Hvis du endelig får fjernet alle, enten ved uninstall eller format så husk at kun installere dem man skal bruge: DivX, XviD og AC3, man behøver ikke engang AC3 hvis man bruger en software dvd afspiller så som WinDVD eller PowerDVD.
Smejs

Indlæg af Smejs »

Nu er der kun een film jeg ikke kan se og det er så lig med den film jeg helst vil se (selvfølgelig)...

dst bare at hente nimo codec og så slette filnavne der er identiske med dem der er i den pakke...eller?
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Hvis du har installeret Nimo codec pack kan jeg godt forstå det ikke virker ordentligt.

Men så kunne man måske installere oveni, og så uninstalle hele Nimo Codec pack igen. Kunne være en løsning.

Bare aldrig installer den igen :!:
Besvar