twin-headset? Findes det?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Smejs

twin-headset? Findes det?

Indlæg af Smejs »

Kan man købe 2 høretelefoner med mikrofon, som kan modtage den samme lyd fra computeren og hvor man samtidigt kan snakke med hinanden?

Hvis ja, så må i gerne fortælle hvad i ved om priser og lignende...
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Altså hvis jeg har forstået dig rigtigt så skal du brugen et headset hvor du kan høre lyden fra spillet samtidig med du spiller!!!
Jeg spiller selv CS og har et headset der hedder Labtec hvor der er mic på og når jeg snakker i CS kan jeg stadig høre hvad der forgår i spillet!!!

Men jeg ved ikke om jeg har forstået dig rigtigt!!!

Desuden høre dette emne ikke hjemme i Games and hardware areaet`???
Senest rettet af YaKuZa_MaB 26 maj 2003, 01:05, rettet i alt 1 gang.
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Disease-

Indlæg af Disease- »

Det er godt nok ikke mit område.... men du kan vel (måske) købe 2 fordelerstik.. og så koble 2 alm. høretelefoner sammen så de får lyden fra den samme udgang og mikrofonerne sender til samme input.

Jeg ved ikke om der findes fordelerstik til input, men jeg ved de findes til output så man fx. kan få lyden ud i både høretelefoner og højttaler...

-Disease-
Smejs

Indlæg af Smejs »

det er det sidste bud der er det rigtige...vil gerne have to sæt trådløse hørebøffer med speaker koblet på samme pc...nogen der kan be eller afkræfte om det kan lade sig gøre?
Besvar