Hvor er USA onde!!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Kourinsu

Hvor er USA onde!!!

Indlæg af Kourinsu »

Faldt lige over denne her underholdende nyhed:

USA bruger heavy metal i afhøring af irakere

Under forhør presses irakiske krigs-fanger til at tale ved i lange perioder at blive udsat for heavy metal musik og Sesame Street.

Musikken, der betragtes som "kulturelt anstødene", stresser fangerne, så de bryder sammen og snakker.

"Disse mennesker har aldrig hørt heavy metal før. De kan ikke holde det ud," siger sergent Mark Hadsell til Newsweek Magazine.

Afhørernes yndlingsnummer er ifølge The Age Metallicas "Enter Sandman".

/Netavisen Infopaq/

Hehe :lol:
Spike
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

Indlæg af Spike »

lol for den sejeste tortur.... :twisted:
TRIXTER
Geografisk sted: DK's Perle: Å R H U S
Kontakt:

Indlæg af TRIXTER »

Jeg har en kammerat som skal til USA til sommer for at blive færdig med sin pilotuddannelse.

Under en øvelse i Danmark skulle de lade tage sig til fange, hvorefter de blev udsat for stresspåvirkninger i form af en underlig slags musik uden rytme og sammenhæng. Dette resulterede i, at nogen af dem faktisk bukkede psykisk under og var villige til at sige alt til forhørslederen.

Min kammerat fik bla. vrangsforestillinger og oplevde et syngende munkekor gående forbi ham, så det med psykisk tortur bruges skam også herhjemme til soldater på øvelse.
cyberphoenix
Geografisk sted: Space
Kontakt:

Indlæg af cyberphoenix »

TRIXTER skrev:Min kammerat fik bla. vrangsforestillinger og oplevde et syngende munkekor gående forbi ham, så det med psykisk tortur bruges skam også herhjemme til soldater på øvelse.
LOL istedet for at ryge kan man jo bare høre noget af deres musik så :) kan man mund skaffe det på mp3 ?
Yes! I'am DIMM Dead In My Mind !

Billede
TRIXTER
Kontakt:

Indlæg af TRIXTER »

@cyberphoenix

Jeg kan da spørge... Det tager bare lige 3-4 timer før det begynder at virke...
Method Man

Indlæg af Method Man »

Fuck det er sgu ondt gjort.. :evil:

Jeg ville også blive sindsyg hvis jeg skulle
lytte til heavy metal!! :mad:
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Hehe... Jeg ville da ikk ha noget imod at være krigsfange så... enter sandman er da for fed.. :)

Syns måske USA burde udvide denne tortur med at tvinge irakerne til at spise MacD mad, og drikke coca cola.. :)
Billede
TRIXTER
Kontakt:

Indlæg af TRIXTER »

Ej så hellere tvinge dem til at spise svinekød og drikke dem stive i dårlig tysk hvidvin :twisted: :vamp: Så kunne det være man kunne få et tip hvor saddam var...
Jinsenu
Kontakt:

Indlæg af Jinsenu »

Det er da ikke et nyt trick, det har da virket på mine gamle i mange år :wink:
"Hang til hygge"
Besvar