Jeg vælger at låse topic da jeg ikke tror Superrader, får noget seriøs ud af det.
Og fordi det bare bliver et SPAM topic.
Der blev faktisk stem flest for køb/salg topic men aldrig oprettet
MEN Det kan vi tage op i en anden tråd igen....
Aktion på 5510, indtil fredag kl 2359
Redaktør: Moderators
-
Haude
Jeg giver dig ret will! lad os dog få lavet et qxl lign. area så hvis folk vil sælge deres mormor eller puch etc så lad dem køre det!!! men syntes sq også det er lidt lamt og se jer hakke så meget ned og lave så mange useriøse indlæg
jer som brokker sig over spike er da lige så gode om det som ham!!!
lets shut down lamers! 
God idé. Jeg kan ikke se hvorfor jeg er lige så god om det som Spike...Haude skrev:Jeg giver dig ret will! lad os dog få lavet et qxl lign. area så hvis folk vil sælge deres mormor eller puch etc så lad dem køre det!!! men syntes sq også det er lidt lamt og se jer hakke så meget ned og lave så mange useriøse indlægjer som brokker sig over spike er da lige så gode om det som ham!!!
lets shut down lamers!
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
hvis man vil sælge noget her må man også kunne tage at der blir budt med nogle sjove beløb og at folk ikke er seriøse. hvis man ikke kan klare, dette kan man jo bare lade være.
Jeg synes det er griner folk kommer med nogle lamme bud, for CA er sku ikke en køb/salg portal.
Hvis man vil ha seriøse bud, så laver man et topic med det man vil sælge med en god beskrivelse og får en admin til at låse topic med det samme. Man skal selvfølgelig huske at skrive hvor den evt auktion er eller at bud kan gives over icq, msn etc.
-Fef
Jeg synes det er griner folk kommer med nogle lamme bud, for CA er sku ikke en køb/salg portal.
Hvis man vil ha seriøse bud, så laver man et topic med det man vil sælge med en god beskrivelse og får en admin til at låse topic med det samme. Man skal selvfølgelig huske at skrive hvor den evt auktion er eller at bud kan gives over icq, msn etc.
-Fef