Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg står og mangler et godt brænder program... især til Audio CD'er
Jeg har Nero og CDRwin men har MEGET store problemer med begge 2 så det ville være lækkert hvis der var en der lige havde et som også kan virke her hos mig
Jeg bruger faktisk kun Nero (Ahead) til Audio, så det er vel et dårligt svar. Jeg synes jeg har prøvet alt hvad der kan krybe eller gå af brænderprogs, og hænger ved Nero til audio. CDRWin (Goldenhawk) og Fireburner er også ok
BlindWrite til images (cue/bin). -DiscJuggler (Padus) og RecordNow (Stomp) til data og DVD. DVDDecrypter el DiscJuggler til DVD .iso og .img
Jeg rører ikke noget fra Roxio --> EasyCD -- Men det er formodentlig ok langt hen ad vejen
Jeg bruger også selv nero og syntes det virker helt uden problemer.
Har også easy CD liggende på min laptop og det kører også fint jeg fortrækker dog nero... den er lidt bedre til overburn