Hvilket codec skal bruges til at se Micktrix?

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds

Hvilket codec skal bruges til at se Micktrix?

Indlæg af 3dotz »

Se subj.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Nyeste DivX gør trixet.
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Det gør trikket for nogen men kommer jo an på hvilken verision af den du har :D
Prøv de forskellige... Divx, xvid og svcd så skal du nok finde noget der virker :)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Går ud fra at du sidder med : Mick_Oegendahl_Micktrix_(2002)-Viking , for den sad jeg selv og så igår.. (Han er ikke særligt fed.. Enkelte gode punch-jokes, men ellers så vrøvler han bare, og hans sætningsstruktur er yderst rodet. Det virker som om, folk bare griner, fordi de tror det er nu man skal grine. Eller fordi han laver noget sjovt og uforventet med kroppen, og slet ikke fordi joken er sjov, for det er pænt mange af hans jokes ikke.. MEGET SØGTE!! -

Nå ja, tilbage til subj. Så skal du blot bruge DivX.5.04 , så slipper du for sort skærm ;)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Synes heller ik han er ret sjov...

Han laver mange fejl som han overspiller helt vildt, og det er nedern, og jeg ved ik hvor mange gange han slutte en sætning af med "FAIR NOK!"
Billede
flubber

svar

Indlæg af flubber »

Hey..

prøv denne :

CODEC

Den virkede da jeg skulle se den---> DEN ER FOR SJOV! :popcorn:

Billede
It`s not only the music, it`s the beat...
_WHAT_
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Jeg vil nu sige at jeg syntes manden er genial jeg er dog enig i at det langt fra er det bedste han har lavet.
Det skal så siges at et par af de fejl han laver nok ikke helt er fejl men temmelig planlagt hvilket også godt kan ses på det...hvorfor de så skal laves er en anden sag....
Spike
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

Indlæg af Spike »

Jeg synes nu også den er genial... har laver mange fejl ja men ekstra materialet på dvdén er sku skægt...

Jeg tror en SLD codec 1.5 kan afspille den :wink:
Jinsenu
Kontakt:

Indlæg af Jinsenu »

Nu er det faktisk også et gammelt show, fra 2000, hvis jeg husker rigtigt.
Det kan forklare hvorfor han ikke virker helt så god som normal.
"Hang til hygge"
Daffy^
Kontakt:

Indlæg af Daffy^ »

Jinsenu skrev:Nu er det faktisk også et gammelt show, fra 2000, hvis jeg husker rigtigt.
2001 - oktober-november...

Men ja, synes også han overspiller de fejl han laver og kører for meget rundt i det, men Jonathan Klaksiq er nu meget spass... :D

Så vil jeg hellere anbefale Anden - 9 Års jubilæumsshow - den er virkelig værd at se. Den lever fuldt ud op til Hva' Snakker Du Om?-showet....

Til sidst vil jeg bare lige sige at "De 5 På Flugt" kommer som dvd den 28. maj med en række rigtig gode stand-up'pere, Carsten Bang, Lasse Rimmer, Sebastian Dorset, Omar Marzouk og Mikael Wulff...
Daffy
Spike
Kontakt:

Indlæg af Spike »

ej det er da nok de 5 ringeste stand upperé man kan få fat i... Jeg siger Rune Klan , Anden, Mick Øgendal, Carsten Eskelund og Thomas Hatmann hvis det var dem så ville jeg være helt vild men det er det ikke... :cry:
_WHAT_
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Ikke fordi jeg er glad for det men må jo nok tildels give Spike ret det er ikke lige den fedeste line up de har i den produktion.
De navne han nævner må jo nok siges at være en god del af toppen af hvad vi har herhjemme....men den anden skal da stadig ses.
Jetz
Geografisk sted: i det mørke jylland
Kontakt:

Indlæg af Jetz »

den eneste fede af de 5 er Omar Marzouk han er for fed... Jeg er så færdig af grin hver gang jeg ser en af hans shows. Det fedeste ved ham er at han gør grin med sig selv og andre indvandre!!
<center> wop wop </center>
Daffy^
Kontakt:

Indlæg af Daffy^ »

Spike skrev:ej det er da nok de 5 ringeste stand upperé man kan få fat i... Jeg siger Rune Klan , Anden, Mick Øgendal, Carsten Eskelund og Thomas Hatmann
Træk Thomas Hartmann (som jeg btw. skal se live i morgen :P ) fra, og læg Geo og Jakob Tingleff til og så har du jo "Den Ægte Vare"-dvd'ens lineup... en god dvd som jeg også har i samlingen... :)
Daffy
Spike
Kontakt:

Indlæg af Spike »

jeg har også set hartmann live han er tre gange bedre end i talegaver til børn der er han nemlig ikke så sjov....
Besvar