Er det bare mig eller...

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
3dotz
Members of the Newlyweds

Er det bare mig eller...

Indlæg af 3dotz »

er de danske piger igen ved at blomstre op

En af de bedste ting ved foråret og det varme vejrs komme er opblomstringen af de søde piger. Tøjet bliver mindre og ansigterne kønnere, og man kan ikke lade være med at tænke på biologi og reproduktion og hvordan den lille larve blev til en smuk sommerfugl.

Og selv om man er ringbundet, så har man lyst til at score og var det ikke på grund af ens arbejdstøj, så gjorde man det nok også, men nu nøjes man med at flirte.

I går kom der en lille sød brunette ind på mit arbejde. Hun skulle have nogle varer og mens vi står og kigger i et katalog presser hun helt *uskyldigt* brysterne ind mod en og man er solgt, og så er det ikke lige de mest uskyldige tanker som farer igennem hovedet på en.

Og sommeren er ikke engang begyndt endnu, så det er med gru, at jeg ser frem mod en sommer med en masse frustrationer, når man ikke lige kan polere ettallet og må vente til om aftenen.

Men er det kun mig?

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

@ 3dotz jeg kan sku kun give dig ret gamle dreng!! Pigerne bliver bare pænnere her til sommer!!
Så er det nu jeg siger FUCK HVOR ER JEG DUM for jeg har lige fået fast kæreste på også render der bare den ene lækre tøs rundt efter den anden og bare bedre om at man skal flirte lidt med dem!!
Men hvad fanden til alle jer der er single kan jeg kun sige fyr den af gutter/inder det bliver en hot sommer :P
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Kourinsu

:

Indlæg af Kourinsu »

3prikker, det er sgu smukt sagt, man sidder jo her og får bamseøjne :)
psylenz
Geografisk sted: Iben Hjejles navle
Kontakt:

Indlæg af psylenz »

Heh... Så er det ikke bare mig :)

Når jeg går og fylder frugter op på mit arbejde, kommer der også den ene lækre tøs efter den anden gående forbi. Piger som jeg aldrig set før (eller ihvertfald aldrig lagt mærke til!)... Glæder mig til at nyde det søde singleliv her til sommer :wink: :D
Bykovsky
Chart Attack VIP

Indlæg af Bykovsky »

...ja det er sku gået hen og blevet forår drenge, af med vinter jakkerne og på med de små skørter, siger jeg bare :P

Utroligt hvad en smule solskin kan gøre ved de kære piger :wink:
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Der kan vel næppe være mere sandhed i de ting der her bliver sagt.
Jeg er også med i den bande der siger lidt nederen når man nu er bundet til den faste.
Da især når det bliver festival tid :cry:
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Husk nu på til jer der har fast kæreste på. Man ved hvad man har men ik hvad man får. Der vil altid komme en der er kønnere og mere lækker end ens kæreste. ALTID! Men må give ret i at være single om sommeren er sq ik dårlig. 8) Det eneste der er lidt pain in the ass er lige hvis man ik lige får scoret noget, så skal man rende rundt og være pisse liderlig. *lol*
Det minder mig om jeg stadig er single! Pis :P
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Hehe, hvad kan jeg sige.. Jeg har været så single, som man muligt kan være siden en gang i september.. Men pludselig har jeg to dates bare i denne uge. En pige skriver, at jeg er OVERDREVET hot (ok, hun er fra Jylland, og ved nok ikke bedre, men alligevel).. Ud over det bliver jeg sms-spammet af en gammel flamme, som vil det alt det frække. (Hvis ikke hun lignede en hest, så havde jeg gjort det, desværre har de sidste ca. 4 år taget slemt på udseenet, tror jeg.. Sidst jeg så hende er to år siden)... NEways, pigerne er kommet en del ud af busken, for jeg har ikke været i byen i snart en måned :x

Ser jeg ud som om jeg fatter hat?? - Hallo, jeg læser til eksamen, og laver intet andet.. Men det må pigerne om, er du vimmer jeg nyder det ;D

Word, jeg ELSKER forår af hele mit lille hjerte!

Hilsen en glad lille FrZ0r ;)
Smejs

Indlæg af Smejs »

der er dog en lille bagside af medaljen med alt deres kække og udfordrende påklædning...man skal ikke selv gå i for stramt sidende tøj når man er i byen, for det ses ret hurtigt HVOR sødt de klær sig...if you get my drift..var lige på daisy i vejle i fredags og holy smoke der var mange VIRKELIG lækre piger...en skam at de alle sammen går med næsen i sky (overfor mig i hvert fald)

joiner mig singlernes side....GODT jeg ikke har kæreste på!!!
Haude

Indlæg af Haude »

Nu brokker i jer alle sammen over i er bundet men er der noget bedre??
Ikke for lyde som en Amor wannabe for det er faktisk ikke kærligheeden jeg mener! jeg kan sq bedre lide at vågne op i min egen seng med kæresten og kan have god samvittighed end at vågne op med en man "aldrig" har set før og sende hende efter morgenbrød hvorefter og smutte ud ad bagdøren :wink: Men jo pigerne bliver da brunere.. og pænere og mindre tøj osv osv!

Bare en lille reminder om jeg hellere vil have lidt sjovt 5-43 gange om dagen end at tælle det på et par hænder over en sommer :lol:
Smejs

Indlæg af Smejs »

Haude skrev: Bare en lille reminder om jeg hellere vil have lidt sjovt 5-43 gange om dagen end at tælle det på et par hænder over en sommer :lol:
det kan du nu også godt have selvom det ikke er med den samme pige...der er jo noget der hedder festivaler og ferier af længere varighed...

forresten....smutter du ud af bagdøren hver gang du har sovet med en pige? hvordan er du så stødt på din kæreste??? det kan faktisk være RIGTIG lækkert at vågne med en pige du ikke kender, men hvor i begge to bare har VILDT meget lyst til hinanden... 8O :wink:
Mario Qbing
Geografisk sted: Rundt om hjørnet, og så til højre
Kontakt:

Indlæg af Mario Qbing »

Men ingen tvil de fleste dejlige damer kommer fra Jylland. Det er da stadig et par stykker her på sjælland, men slet ikke noget i forhold til Jylland.

Fandt lige det her billede

http://www.melchert.ishoejby.dk/cqdqdwq.jpg
-==Det er ikke værd at vide noget hvis man ikke kan fortælle andre det==-
_WHAT_
Geografisk sted: Right behind u DONT look back !!!
Kontakt:

Indlæg af _WHAT_ »

Mario har jo så fuldstændig ret langt de fleste kønne piger er da fra jylland det må man sgu sige.

Kommer selv fra et temmelig stort turist område så det er fråde hele sommeren :D
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

_WHAT_ ja hvorfor mon de kun er der i ferierne?? -- Måske fordi det er Københavner tøser på udflugt til Jylland, bare for at mærken lugten ko, og se på Vesterhavet.. Sådan er der så meget. Tror ingen er i tvivl hvor de søde piger, når de engang har været ude ved Bellevue og kigge bare en enkelt gang.

Sådan er det ;)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Kan kun give jer ret. I den hede sommervarme er der ikke noget bedre end at sidde på en cafe, nyde en iskold øl og kigge/savle/stirre/beundre/løbe efter/ overfalde/ voldtage alle de lækre skinker, der går forbi.

Problemet med mange danske piger er bare at dem der er virkelig lækre ved det også selv. Så selv om de er kønne at se på, så dræber deres tale fandme lysten hos mig.

Og lige en sidste ting til jer der brokker sig over kæresten. Kan det ikke opveje det lidt at I har en at være sammen med i de kolde stormfulde efterårsaftener.... Vi andre skal jo først puste dukken op, hvis vi ikke vil være alene.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Spike
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

Indlæg af Spike »

Qrazyleg skrev: Og lige en sidste ting til jer der brokker sig over kæresten. Kan det ikke opveje det lidt at I har en at være sammen med i de kolde stormfulde efterårsaftener.... Vi andre skal jo først puste dukken op, hvis vi ikke vil være alene.
Du er jo syg i pæren... Ej du kommer med nogle gode kommenterer og kan kun give dig ret.... Ellers kan man også snakke godt med sin højre hånd den er altid med på noget spast ( Wankin ) :P

Det gas eller.. det er det så ikke men jeg glæder mig fandme til beach party ( ja jeg er singel og det skal nydes) så kan kune håne jer med fast dame på men bliver garenteret håenet i vinteren når de andre har ( forbandet at jeg har Herpes ) det også gas... nå men vi ses derude i landet...
Sir Sm0keALOT

Indlæg af Sir Sm0keALOT »

Spike skrev:
Qrazyleg skrev: Og lige en sidste ting til jer der brokker sig over kæresten. Kan det ikke opveje det lidt at I har en at være sammen med i de kolde stormfulde efterårsaftener.... Vi andre skal jo først puste dukken op, hvis vi ikke vil være alene.
Du er jo syg i pæren... Ej du kommer med nogle gode kommenterer og kan kun give dig ret.... Ellers kan man også snakke godt med sin højre hånd den er altid med på noget spast ( Wankin ) :P

Det gas eller.. det er det så ikke men jeg glæder mig fandme til beach party ( ja jeg er singel og det skal nydes) så kan kune håne jer med fast dame på men bliver garenteret håenet i vinteren når de andre har ( forbandet at jeg har Herpes ) det også gas... nå men vi ses derude i landet...

Det tænder også mig af, at ALLE KVINDER ER NOGLE SVIN. SVIN SVIN SVIN! (SIger jeg med en lokumsrulle, kækt svajende ud af mine Harley Davidson gemacher) :wink: Det også gaaaaaas. JEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLSKER de kvinder, men for fanden hvor er det surt-sødt at være bundet af ringen. Hvad er løsningen? For jeg kan godt score, men den faste kan man jo ikke være sikker på, før man er bundet.... Damn, den er svær... For min er der også til efteråret, men der er mange flere.... Og jeg skal ALDRIG giftes!!!! :wink:
Besvar