Forstærker til mine kommende boss speakers
Redaktør: Moderators
Forstærker til mine kommende boss speakers
Jeg har slidt og slæbt som et lille bæst for at skrabe penge sammen til de her højtalere, men hvilken forstærker vil i anbefale til dem..... skal ikke bruge cd-afspiller da den skal sluttes til computeren.
linket er til højtalerne.
http://www.crutchfield.com/cgi-bin/S-DK ... i=018AM16B
linket er til højtalerne.
http://www.crutchfield.com/cgi-bin/S-DK ... i=018AM16B
OleZen #102028367
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Øh, er det med vilje du vil ødelægge lyden i dine fine nye højtalere eller har du bare jord i hovedet når du vil bruge din comp som cd-afspiller?
Et rigtig godt bud (mener jeg!) er Denons AVR2802, en lækker sag med skrald i!
Eller hvis du skal være med helt fremme en Marantz SR7200.
2 af mine foretrukne mærker...
Et rigtig godt bud (mener jeg!) er Denons AVR2802, en lækker sag med skrald i!
Eller hvis du skal være med helt fremme en Marantz SR7200.
2 af mine foretrukne mærker...

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
- UnitedPublic
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
- UnitedPublic
NAD er helt sikkert også et af de mest eksklusive mærker og jeg har også selv haft en af disse umærkede lydgeneratorer.
Grunden til at jeg ikke nævnte dem i denne sammenhæng er at jeg ikke er sikker på om de har en model med 6.1 i et fornuftigt prisleje. De har en enkelt model til omkring de 26.000 ved jeg, men det er nok lige i overkanten til et par Bose højtalere (håber du tilgiver mig for den oLeZen)
Jeg kender ikke NADs surround-program til bunds men hvis der findes en sådan bør man i hvert fald også give den en chance inden man forhastet kaster sig over en af førnævnte.
Grunden til at jeg ikke nævnte dem i denne sammenhæng er at jeg ikke er sikker på om de har en model med 6.1 i et fornuftigt prisleje. De har en enkelt model til omkring de 26.000 ved jeg, men det er nok lige i overkanten til et par Bose højtalere (håber du tilgiver mig for den oLeZen)
Jeg kender ikke NADs surround-program til bunds men hvis der findes en sådan bør man i hvert fald også give den en chance inden man forhastet kaster sig over en af førnævnte.

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_