X-Men 2

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Spike
Geografisk sted: Hej Mor...
Kontakt:

X-Men 2

Indlæg af Spike »

Hva er der nogen der har den for jeg kan fandme ikke vente til at den kommer på dvd :twisted:
Den film fik mig godt nok til at komme i bukserne feler gange så hvis der er nogen der ved noget om hvornår den bliver realesed så post det...
LunaPark
Kontakt:

Release er kommet, dog blot screener.

Indlæg af LunaPark »

Jamen kaere Spike, ikke i bukserne !!!

Jeg kan fortaelle dig at filmen er KANON, faktisk synes jeg den er bedre end 1'eren. Saa det er forstaaeligt at du ikke kan vente.

Men DVD release maa vi jo nok vente lidt paa endnu, meeeen en screener skulle ikke vaere et problem.

http://www.filenexus.com/release.php?rid=1944

Det skal dog lige siges, at jeg har testet linket, da jeg flottede mig, og gik i bio!!
Men ha'et!
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Jeg har den forhåbentlig snart nede fra æslet (85% eller sån, på et døgn), men så må du væbne dig... Jeg har kun 128 op, men det må du jo selv bestemme :D

Det er vist med chinese undertekster ifølge det jeg kan læse fra kommentarene.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Spike
Kontakt:

Indlæg af Spike »

jamen jeg må blive nød til at væbne mig for hvis jeg vil downloade med emule så downlaoder jeg kune med 4 kbs og jeg har altså 256/128 jeg fatter det ikke....
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Nej det gor jeg da heller ikke. Jeg tror da det var noget du skulle forske lidt i. Og dermed faa det bragt iorden.
/Lunapark

Haude

Indlæg af Haude »

Spike skrev:jamen jeg må blive nød til at væbne mig for hvis jeg vil downloade med emule så downlaoder jeg kune med 4 kbs og jeg har altså 256/128 jeg fatter det ikke....
Så vidt jeg har dorstået har det noget med hva plads du har på de forskellige servere.. min kører næsten med 50 efter jeg har fået en del hjælp herinde fra!! /Thx Yakuza :wink:

Men skriv til mig på Q'en og jeg skal give dig en hånd.. Men ikke til at komme nogle steder med :lol: :silly: :silly: :silly:
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Det har noget at gøre med hvilken plads du har på serverne (giver lige min nye viden videre)

Jeg sidder f.eks. ofte på en pænt stor forbindelse og upper med omkring 2000 mens jeg kun selv henter med omkring 200... Forklaring: Jeg sidder bag en firewall og får dermed et "lowid" som gør at jeg ikke kan hente fra andre med "lowid" (som oftest er dem som har den største hastighed) og må derfor nøjes med at hente fra dem med "highID".

Får man derimod et "highID" kan man hente fra både "low-" og "highID".

Jeg mener at systemet er lavet sådan for at undgå at dem med store forbindelser sluger hinandens båndbredde og dermed tager alt fornøjelsen fra de små. Egentlig meget kløgtigt fundet på...

Så er der selvfølgelig også det med at jo mere du har liggende til deling og jo mere du rent faktisk deler, jo mere båndbredde "tjener" du. Men hvordan det fungerer fatter jeg ikke...
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Wankzilla
Kontakt:

Indlæg af Wankzilla »

HEj drenge her er den i TS hvis der er nogele de rkan nøjes med den..

05.01.03.X-Men.2.SUBBED.TS-ESOTERiC

Har i ftp kan jeg fxp'e den til jer..
WankzillA Signing Out
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Men naar det drejer sig om ulovlige kopier at film, saa skal man sgu downloade det man har lyst til. Og gaa i biografen efter egen lyst, for det er da helt klart der hvor man for den rette oplevelse....Puu, Jeg lyder sgu naesten helt som Ole Michelsen (Gudskelov holdte han som filmanmelder)

Saa kaere drenge/piger eMule er skabt for at bruge det!!
Og snak saa paent til hinanden, det klaer' jer ikke at hovere saadan.
/Lunapark

Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Ups kom til at slette et par reply... Hvis det er et problem som PM

OG Vis i bare SKAL HAKKE på Hinanden SÅ PM !!
Spike
Kontakt:

Indlæg af Spike »

Will_Not skrev:Ups kom til at slette et par reply... Hvis det er et problem som PM

OG Vis i bare SKAL HAKKE på Hinanden SÅ PM !!
Jamen jeg siger bare tak for det... Jeg ved godt at det var melem mig og vnl. men jeg prøvede på at stoppe det så det ikke udviklede sig til et skænderi mellem ham og mig igen...
Besvar