ret sygt ønske fra mig...læs gerne og kom med ideer

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Jinsenu
Kontakt:

Indlæg af Jinsenu »

Haude skrev:Mener Jensinu og en til fra boardet lavede en film engang hvor de smadrede et 3 puterer..
de trak dem blandt andet efter en bil og lod dem rulle ned af en kælke bakke. ret så morsom film :lol:
Det er sq smukt at du kan huske den :)

Det var "4 måder at smadre en skærm" lavet til en filmkonkurrence for 2 år siden.

Hvis nogen vil se den, ligger den under Fucked up ting og Film på

http://www.hangtilhygge.dk/

men eh, mit navn er Jinsenu

Btw. så er den lavet af Kourinsu og mig (+ en ekstra non-Ca'er)
"Hang til hygge"
Dr. Evil
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

Jinsenu skrev: Det er sq smukt at du kan huske den :)

Det var "4 måder at smadre en skærm" lavet til en filmkonkurrence for 2 år siden.

Hvis nogen vil se den, ligger den under Fucked up ting og Film på

http://www.hangtilhygge.dk/

Btw. så er den lavet af Kourinsu og mig (+ en ekstra non-Ca'er)
D' så grimt når man skal downloade filmklip fra hjemmesider, istedet for at bare kunne afspille dem med mediaplayer eller whatever...

Så skal man ik bruge tid og plads på at downloade dem :?

Gad ellers godt se den :P
For the love of music!
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Giv den 400 volt i stedet for 230 - så ligner det et lynnedslag på en prik (Har jeg hørt...)

Men der er bare et problem... har det det tordnet for nylig? Tror jeg næppe.. :wink:
Billede
Kourinsu

:

Indlæg af Kourinsu »

Min erfaring siger hvertfald, at hvis man spænder hardware efter en Lada (skal være blå og rusten), så giver det en OK smadre effekt. Problemet er nok bare at det er lidt nemt at spore. Det er også lidt trælst (Jysk?) at Ladaen tager omkring lige så meget skade. Jeg tror den bedste løsning vil være at rigge din Playstation De Luxe op til at lave en lille kortslutning...hvis det så slår fejl, kunne du jo evt. brænde din lejlighed ned sammen med computeren. Du søger bare at have en dunk benzin til at stå i din stue rent tilfældigt og så kommer du til at forbytte den og dit askebæger....
Dr. Evil
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Dr. Evil »

LOL!dk
For the love of music!
Smejs

Re: :

Indlæg af Smejs »

Kourinsu skrev:Min erfaring siger hvertfald, at hvis man spænder hardware efter en Lada (skal være blå og rusten), så giver det en OK smadre effekt. Problemet er nok bare at det er lidt nemt at spore. Det er også lidt trælst (Jysk?) at Ladaen tager omkring lige så meget skade. Jeg tror den bedste løsning vil være at rigge din Playstation De Luxe op til at lave en lille kortslutning...hvis det så slår fejl, kunne du jo evt. brænde din lejlighed ned sammen med computeren. Du søger bare at have en dunk benzin til at stå i din stue rent tilfældigt og så kommer du til at forbytte den og dit askebæger....
PIS at jeg ikke ryger!!!

skal lige have noget bekræftet...jeg piller blæseren fra på bundkorttet og grafikkortet, går ind på www.puch.dk og lader lortet ryge indtil det begynder at brænde? :twisted:
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Dr. Evil skrev: D' så grimt når man skal downloade filmklip fra hjemmesider, istedet for at bare kunne afspille dem med mediaplayer eller whatever...

Så skal man ik bruge tid og plads på at downloade dem

Gad ellers godt se den
Hmm.. Det kan du jo have ret i... er ved at uppe dem i mpg format... Linkene bliver fikset i eftermiddag...
Billede
United

Indlæg af United »

Smejs>> du får aldrig dræbt en P4, ved at tage køleren af, så vidt jeg ved vil cpu'en bare af sig selv lukke ned..... og test har også vist at de godt kan køre uden i meget langtid
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

United skrev:så vidt jeg ved vil cpu'en bare af sig selv lukke ned.....
Det er også min erfaring... Nu ved jeg ikke hvor mange af jer som har hørt på mine pinsler om at min puter slukker af sig selv om natten midt i ret så store overførsler. Jeg har ret stor mistanke til at det er P4´eren der siger godnat ved for meget varme.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

United skrev:Smejs>> du får aldrig dræbt en P4, ved at tage køleren af, så vidt jeg ved vil cpu'en bare af sig selv lukke ned..... og test har også vist at de godt kan køre uden i meget langtid
United har 100% ret Pentium processere er udstyret med et system som bare lukke rden ned hvis den overstiger en hvis varme!!! Men AMD går helt død med det samme når du river køleren af!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Smejs

Indlæg af Smejs »

jeg tænker så kun lige een ting lige nu...LOOORRTTTTTT
Will
Chart Attack VIP

Indlæg af Will »

Men forstår ikke helt, du har 2 pc'er du smadere den ene tror du så du får pengene tilbage på den ???

For det er vil det du vil ????
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Tjaa... For det kan da sælges...

Jeg kender i hvert fald en potentiel køber til noget af det...
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Smejs

Indlæg af Smejs »

United Public skrev:Tjaa... For det kan da sælges...

Jeg kender i hvert fald en potentiel køber til noget af det...
jeg kan få samtlige penge tilbage ved at ødelægge den...vil ikke komme med nærmere info, for det kunne jo blive skadende da dette ikke just er lovligt...
Besvar