Hejsa venner!
Jeg var lige et smut inde paa TV2's hjemmesige hvor jeg faldt over deres TV2 rap, som jeg saa lige besluttede mig for at hente...Men ak.
http://konsol.tv2.dk/direct.php?id=1454 ... ry=generel
Naar deres lille boks dukker op med afspiller, saa kan jeg ikke finde ud af hvordan jeg finder frem til adressen af filmen, saa jeg kan faa den downloadet direkte paa harddisken. Nogen som kan hjaelp. Jeg synes jeg har forsogt forgaeves at "view source", men maaske...
Hjaelp til smaa filmklip!
Redaktør: Moderators
Hjaelp til smaa filmklip!
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Jeg fatter ikke lige hvad det er du vil se/downloade..Men jeg kom da frem til TV2 nyhedernes link.. Jeg ved bare ikke om det er det du vil se? Men jeg har ikke realplayer så jeg har ikke lige set om linket virker men her er det> rtsp://tv2live.real.media.tele.dk/encoder/tv2live.rm
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Du vil gerne have streamen ned på disken..... Så let kan det vist siges.
Jeg har gjort lidt i det engang, men efter at de er begyndt at ligge afspillerne på nettet (altså afspilleren afviles fra siden) i stedet for at man starter f.eks. RealPlayer på sin maskine er det blevet en nød jeg ikke længere kan knække.
Før i tiden fandtes der programmer der gik ind og gav dig en komplet liste over alle filer på en webside og hvor man så kunne markere hvad man ville suge, måske de stadig lever et sted???
Jeg har gjort lidt i det engang, men efter at de er begyndt at ligge afspillerne på nettet (altså afspilleren afviles fra siden) i stedet for at man starter f.eks. RealPlayer på sin maskine er det blevet en nød jeg ikke længere kan knække.
Før i tiden fandtes der programmer der gik ind og gav dig en komplet liste over alle filer på en webside og hvor man så kunne markere hvad man ville suge, måske de stadig lever et sted???

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_