Brokketråd
Redaktør: Moderators
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Re: Brokketråd
Min nye HTC Desire, som har fungeret fantastisk, gik lige pludselig i sort skærm, med hvid stribe ned af skærmen.
Jeg sender den til service, de modtager den i dag, og 4 min. efter får jeg en sms om at den skade ikke er omfattet af garantien.
Det viser sig der er en lille rids i det venstre hjørne, som for i øvrigt har været der i et godt stykke tid uden problemer!
Men er der nogle som kender til hvad man egentlig gør nu om dage? jeg husker ikke meget fra dengang jeg var i branchen, andet end at man som regelt annullerede prisen på at få det lavet, og derved få en tilfreds kunde ved at lave det under garanti.
Jeg fik derimod et tilbud på 1388 kr. for ny skærm!!
I kan se billede af tlf. Hér:
http://www.n1s.dk/billeder/355302048998182.jpg
Jeg sender den til service, de modtager den i dag, og 4 min. efter får jeg en sms om at den skade ikke er omfattet af garantien.
Det viser sig der er en lille rids i det venstre hjørne, som for i øvrigt har været der i et godt stykke tid uden problemer!
Men er der nogle som kender til hvad man egentlig gør nu om dage? jeg husker ikke meget fra dengang jeg var i branchen, andet end at man som regelt annullerede prisen på at få det lavet, og derved få en tilfreds kunde ved at lave det under garanti.
Jeg fik derimod et tilbud på 1388 kr. for ny skærm!!
I kan se billede af tlf. Hér:
http://www.n1s.dk/billeder/355302048998182.jpg
-
amh
- CAs dkbn-luder
Jeg har fået et stenslag i dag på motorvejen takket være vejarbejdet hvor de har fræset alt asfalt op, så stenene kan flyve rundt !! det resulterede i at ruden nu skal skiftes og jeg er ca. 4-6000 fattigere!! Damn...
Mon man kan holde Vejdirektoratet ansvarlig ??
Har du ikke glasforsikring ??.amh skrev:Jeg har fået et stenslag i dag på motorvejen takket være vejarbejdet hvor de har fræset alt asfalt op, så stenene kan flyve rundt !! det resulterede i at ruden nu skal skiftes og jeg er ca. 4-6000 fattigere!! Damn...
Zivago
-
amh
- CAs dkbn-luder
Jo, men så er selvrisikoen 2500.- og jeg falder 3 trin i forsikring, :/ Det er pest eller kolera... jeg kan vælge mellem.
Damm... Det sku´da surt.amh skrev:Jo, men så er selvrisikoen 2500.- og jeg falder 3 trin i forsikring, :/ Det er pest eller kolera... jeg kan vælge mellem.
Min præmie eller trin ændres ikke ved glasskader. Skal bare betale en selvrisiko på 995 kr. ved udskiftning af ruder. Hvis det er stenslag der kan repareres, så er der ingen selvrisiko og heller ikke ændring i præmie.
Skyldes måske, at jeg er elite billist og har været det i mange år.
Zivago
-
amh
- CAs dkbn-luder
Ja, Zivago, du er jo liiidt ældre end mig, desværre. Så nu har jeg haft fat i Vejdirektoratet som gav mig en mail adresse jeg skulle kontakte, med hændelsesforløb samt billeder og hvor det er sket... Så nu HÅBER jeg de kan se problemet og dække det ....
Så nu er både telefon samt bil kommet til skade.. Damn det går godt for tiden...
Så nu er både telefon samt bil kommet til skade.. Damn det går godt for tiden...
Var en af de heldige, der havde købt billetter til Take Thats originale koncert. Kun for at få at vide fem minutter før dørene skulle åbnes, at koncerten var aflyst.
Robbie Williams havde spist noget dårlig mad, jeg tror han havde fået nogle dårlige stoffer, så man valgte at aflyse koncerten.
Ingen mulighed for ekstrakoncert. At man kan få pengene igen for billetterne er jo ingenting i forhold til den skuffelse det var at stå foran Parken, og se piger, kvinder og for den sags skyld drenge og mænd bryde sammen.
Om jeg er bitter. Helt sikkert. Men hvad kan man gøre.
Robbie Williams havde spist noget dårlig mad, jeg tror han havde fået nogle dårlige stoffer, så man valgte at aflyse koncerten.
Ingen mulighed for ekstrakoncert. At man kan få pengene igen for billetterne er jo ingenting i forhold til den skuffelse det var at stå foran Parken, og se piger, kvinder og for den sags skyld drenge og mænd bryde sammen.
Om jeg er bitter. Helt sikkert. Men hvad kan man gøre.
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
-
amh
- CAs dkbn-luder
Vores hund skal aflives mandag pga. kræft ved kæbepartiet. Har været trofast følgeven i 12 år.
Selvom man siger det "bare" er et dyr, er det sgu' hårdt efter 12 års venskab af familien. Endnu værre, er at jeg skal med til dyrelægen og få det ordnet. Kunne være bedre at finde den død pga. alderdom, end og skulle fastsætte dens død. Men hellere det end at han lider.
Selvom man siger det "bare" er et dyr, er det sgu' hårdt efter 12 års venskab af familien. Endnu værre, er at jeg skal med til dyrelægen og få det ordnet. Kunne være bedre at finde den død pga. alderdom, end og skulle fastsætte dens død. Men hellere det end at han lider.
-
amh
- CAs dkbn-luder
Så er den gal igen.. Normalt bitcher jeg ikke over at mobilnetværket er nede i perioder, men en hel dag?! det kan altså også blive for meget af det gode så... Her snakker jeg om 3, hvis nogle skulle være i tvivl...
Jeg læste i dag at det skyldes et kraftværk i Sverige, hvor 3 får deres strøm fra. Så det er sandsynligvis ikke noget der kan kompenseres for i abonnementspris hos 3 kunder på Sjælland.
Desuden synes jeg det lyder foruroligende når du skriver "normalt.... netværket nede i perioder". Jeg har oplevet én gang inden for de sidste tretten år at min udbyders netværk har været nede. Men i den tid har jeg også kun haft 3 i seks måneder (binding), så det er måske derfor.
Desuden synes jeg det lyder foruroligende når du skriver "normalt.... netværket nede i perioder". Jeg har oplevet én gang inden for de sidste tretten år at min udbyders netværk har været nede. Men i den tid har jeg også kun haft 3 i seks måneder (binding), så det er måske derfor.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
amh
- CAs dkbn-luder
Jeg har oplevet at 3 har været nede 4 gange i år, i det område jeg befinder mig, derfor skrev jeg det sådan.. Ellers har jeg også kun oplevet det 1 gang på nogle år... Så derfor går mig det lidt på.. Det var ligeledes uheldigt at deres teknikere var igang med at servicerer masterne, og havde koblet nødstrømsgenerator fra, så vidt jeg kunne læse mig til..
-
amh
- CAs dkbn-luder
Jeg har i dag oplevet hvordan det nu er og blive fyret fra ens drømmejob... Desværre lukker afdelingen på Sjælland, og vi er 25 som er blevet afskediget. Damn det har ikke været en sjov dag.