Fairground skrev:BetteMand skrev:✓ VIP FOTO PRESSEVÆG
????
Mit umiddelbare gæt: har du købt dig til en VIP billet, så får du taget et billede. (Til forskel fra den DKBN-fotograf, der helt sikkert er inde for at flashe sit manglende fototalent)
Det kan man synes nok så meget om eller lade være, men hvad fanden skal den gimmick med at møde landets mindste mand i minibaren? Er det ikke nok man betaler overpris for halve flasker? Er det et diskotek eller et cirkus?
- anyway, Kato er genial bag en pult, og han skal nok trække folk til, også uden at folk skal lave showoff med betalte limousiner, pretend-to-be-pressefotos og en Cirkus Arena attraktion. Hvis al liret blev udeladt er jeg faktisk sikker på det blev en bedre fest. Om ikke andet, så kan jeg berette om et yderst skuffende Klub Stöj til Skive Festival, der var alt andet end fedt. Skibet (Spektrum, red.) var overfyldt med pumpede prettyboys og slutty damer, der indbød til alt andet end god festivalstemning. Det føltes ikke som om man var til festival, hvilket normalt vil passe mig glimrende, men står der Skive Festival på mit adgangskort, så forventer jeg et noget mere "bumset" klientel. Alt hvad den stræben efter "eksklusivitet" gjorde var at man følte sig mere malplaceret end til en fest nede foran Jägermeister-brandbilen på samme festival. Det eneste en sådan aftens indhold bidrager til er konstitutionen af at Monkey Club er et bonderøvsdiskotek, der svømmer blandt Jomfru Ane Gades utal af slagsen, og det tidligere Chaplin i Viborg, der absolut ikke var værd at bruge ret mange penge på. Slagsbrødre og langhårede verdensfrelsere var stamgæsterne, og ikke engang en meget våd bytur og et ret så uforpligtende dytbåt i en tøs kunne fjerne skuffelsen fra stedet når man vågnede med (moralske) tømmermænd og et smørret grin dagen derpå.
Det er lidt ligesom når Danmark vil lave storfilm: Fjern effekterne, lav den til en independent, og smid Susanne Bier på porten og lad von Trier tale for sig selv - først der har du et filmelskende publikum, der vil vende tilbage til næste projekt. Ikke fordi det er stor, større størst, men fordi det er råt for usødet og kvalitet fra start til slut!