Brokketråd
Redaktør: Moderators
Re: Brokketråd
Det kan der heller ikke her. Så det ender nok med Yousee 30/3 mbit.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Hmm, jeg har trådløst netværk, men har skiftet koden regelmæssigt, så det ville undre mig hvis de finder koderne hver gang, da de er blevet "stærkere" med tiden, men man skal da aldrig, sige aldrig. Nu vil jeg gå over til den IT-ansvarlige og forklare ham problemet, han skulle være til rådighed i dag.
Syg nok skod-weekend...
Først brænder min nabos lejlighed, og min bliver svært beskadiget... Derefter låner jeg min mors bil, og en gammel dame vælger at bakke lige ind i den og smadrer derpå begge døre samt skærme.
FML!
Først brænder min nabos lejlighed, og min bliver svært beskadiget... Derefter låner jeg min mors bil, og en gammel dame vælger at bakke lige ind i den og smadrer derpå begge døre samt skærme.
FML!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Damn det slår godt nok mine lorte weekender!FrZ skrev:Syg nok skod-weekend...
FML!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Altid noget det er første gang det sker FrZ 
... Sidste gang blev bilen ikke smadret... :/DjMail skrev:Altid noget det er første gang det sker FrZ
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Hehe.... du ville få en lille krammer hvis du var tættere på, min lille frizzer-basse
-
Fairground
- CA Party Freak
En legende er desværre død idag.
Kjeld Tolstrup som har været en institution i den danske musik og dj verden er desværre væk!
Kjeld Tolstrup som har været en institution i den danske musik og dj verden er desværre væk!
HOLY CRAP... Han var måske indbegrebet af dansk dj'ing. SØRGELIGT! Uden tvivl haft nogen af mine bedste aftener med ham bag pultenFairground skrev:En legende er desværre død idag.
Bruger fredag aften på at lytte til Unga Bunga og mindes den største og mest fantastiske danske DJ nogensinde.
Kjeld har altid været en jeg så op til, og en jeg i de seneste år har haft æren af at arbejde på nogle projekter med.
Den mand vidste alt om alt og havde en kreativ hjerne som ville gøre en hver reklamemand eller idemand misundelig.
Le og P3 minder ham, på den mest fantastiske måde - tak.
Kjeld har altid været en jeg så op til, og en jeg i de seneste år har haft æren af at arbejde på nogle projekter med.
Den mand vidste alt om alt og havde en kreativ hjerne som ville gøre en hver reklamemand eller idemand misundelig.
Man skulle jo næsten tage på Boxen i aften - men det er ikke i planerneDjMail skrev:Bruger fredag aften på at lytte til Unga Bunga og mindes den største og mest fantastiske danske DJ nogensinde.
Hvis jeg var bosat i kbh var jeg taget derind.
Men jeg tager på Vega d.9 til det event der afholdes der.
Men jeg tager på Vega d.9 til det event der afholdes der.
-
Fairground
- CA Party Freak
Var derinde kort. Kunne godt mærke der var kommet en del hype omkring Tolstrup navnet. Så hvertfald en del typer man ikke plejer at se derinde.DjMail skrev:Hvis jeg var bosat i kbh var jeg taget derind.
Bedste erindring omrking tolstrup... hmm da han spillede Ladyhawk - Paris is burning(Matthew Dekay mix) på KB18 for nogle år siden. (Tror faktisk det var med dig mail jeg var derude)
Bedste Keld oplevelse... Toppen af A-Huset i "duet" med Djuna Barnes i '06. Ultimative clubbing aften i mit liv tror jeg... Fuck der var bare så meget stemning og det blev bare ved og ved og ved... Tror de lukkede 7.30 eller sådan noget..
Bedste nummer var da solen stod op, og de spillede;
Bedste nummer var da solen stod op, og de spillede;
Er træt af inkompetente mennesker der i kraft af deres gøren og laden gør det mere kompliceret at gøre sit arbejde!
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Det tror jeg du har ret i Fair.
Og sikke nogle vilde numre i begge linker til..... smukt
Og sikke nogle vilde numre i begge linker til..... smukt
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
FUCK FUCK FUCK...! Superligaen er slut, og folk der ved hvor jeg kommer fra, ved også hvorfor jeg nu er en bitter mand..!!
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
-
amh
- CAs dkbn-luder
........... Hjemmefra...? høhø, godnat ! 
TheJackal skrev:FUCK FUCK FUCK...! Superligaen er slut, og folk der ved hvor jeg kommer fra, ved også hvorfor jeg nu er en bitter mand..!!
Jeg tror mange aalborgensere skylder jeres hold en evig tak
Jeg har lovet mange folk ikke at kommentere mere på dette års Superligaudfald, så det lader jeg være med.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
-
amh
- CAs dkbn-luder
Skal ikke på Roskilde festival i år, på trods af jeg bor næsten lige op ad.
Der er så sindssygt mange mennesker OVER alt, desværre, så det er ikke til og være nogle steder!
Der er så sindssygt mange mennesker OVER alt, desværre, så det er ikke til og være nogle steder!