Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Hehe, ja... set i bagklogskabens ulideligt klare lys kunne i ikke bruge den oplysning til noget som helst, men noget skulle ventetiden jo gå med for fanden!
Ok nu har jeg hentet det 2gange men jeg kan ikke pakke det ud.... jeg bruger self. winrar men filen er corrupt..... så er der ikke en venlig sjæl som har en version der virker og som gider og hjælpe mig ?
Ville lige tilføje dette hvis I ikke kan få spillet til at virke og ikke har kigget ordentligt på cd'en:
Hvis du ikke kan installere spillet under Windows 98 (Muligvis også Windows ME) så kør "instmsia.exe" (findes i cd'ens rod) til at opdatere Windows Installer. Eller hvis du bruger Windows XP kør “instmsiw.exe”.
... God fornøjelse
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright