Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Jeg har fået en LG BD550 blueray/dvd/cd afspiller i julegave.. Den virker som den skal på langt de fleste CD'ere, men når jeg sætter en bestemt CD i (Green Day - Dookie), er lyden helt forkert, og det lyder mest af alt som om der er en løs forbindelse et sted.. Altså, man kan høre musikken i baggrunden, men mest af alt skrattende støj, som ved en kabelfejl.. Jeg har aldrig haft problemer med skiven før og har også prøvet at spille den igen på min gamle afspiller uden problemer.. Alle andre skiver jeg har smidt i maskinen, spiller den helt som de skal være.. Og ja, det drejer sig om originale skiver!
Gætter på at den skal et smut tilbage til butikken, men vil bare lige høre om nogen af jer har oplevet det før, og evt har en forklaring..
Jeg gætter på at cd har en form for kopi beskyttelse på, og at den sikkert heller ikke har CDDA logoet og det nok er derfor musikken lyder underligt. At dine gamle afspiller kan spille den uden problemer skyldes at de er lavet før man begynde at bruge standard cd/dvd drev i diverse afspiller, og man ikke tænkte på kopisikring osv.
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Jeg har været i butikken med den, men de havde ikke noget på hylderne (pga julen) endnu de kunne anbefale.. Har du nogen ide om hvad man skal kigge efter på en ny afspiller, for at sikre sig ikke at løbe i dette problem igen?