Dubstep mix

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
DjMail
Chart Attack VIP

Dubstep mix

Indlæg af DjMail »

Hey

Jeg skulle have et mix med af det dubstep jeg lytter mest til i tiden, så jeg smed lige hurtigt et mix sammen.
Der er nogle rigtig sløve overgange og så er der nogle standard sløve :mrgreen:

Anyway, hvis I vil lytte lidt bas, så hent mixet og skru højt op for bassen :)
http://www37.zippyshare.com/v/70939778/file.html
wernermeyer

Re: Dubstep mix

Indlæg af wernermeyer »

Er der en trackliste? :)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Ja det er der da selvfølgelig, får den lige online så snart jeg er hjemme i mere end 5 min.
:)
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Jeg glæder mig til at høre mere. Jeg skal nok lige vende tilbage, når jeg får tid til at lytte til det hele. Det eneste jeg nåede at høre imorges inden jeg gik var noget UKF og Datsik & Excision, hvilket er super fede numre. Følger din trackselection stilen, så skal det nok være et godt mix!

Jeg skriver, når jeg får mere tid!

EDIT:
Så fik jeg hørte det igennem. Rigtig fedt mix overall. Der er en hel del chart-toppers i - blandt andet 501 - Echo In My Head og Chasing Shadows - Amirah, så vidt jeg husker. Der er dog enkelte perioder i mix, hvor de vokale tracks bliver lige en anelse for kommercielle til min smag. Her tænker jeg blandt andet på cirka midtvejs, hvor du blandt andet spiller en række 4by4 beat tracks, som er en smule kedelige. Det retter sig heldigvis lidt op længere henne i mixet. De første 15 minutter er dog de bedste ;)

Hvad overgange angår, så er der som du selv siger nogle af dem, der er sådan lidt "so-so".

Bestemt et mix jeg vil tage med mig på min ipod! Thumbs up :)
Jeg ser frem til en trackliste.

PS! Det der track fra UKF lyder enormt fedt i VIP Remixet Dubba Jonny - A Brief Tutorial On Vip Production (Vip Mix)
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Nummeret, der ligger lige inden overgangen 51 minutter inde i mixet er sindssygt fedt. Desværre er det nok den tarveligste overgang i dit mix. Anyway - dét nummer og nummeret efter er vildt fede. Kender det ene af dem og ikke det andet, men kan ikke navnene på nogen af dem. Venter stadig spændt på en trackliste.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

dwr skrev:Nummeret, der ligger lige inden overgangen 51 minutter inde i mixet er sindssygt fedt. Desværre er det nok den tarveligste overgang i dit mix. Anyway - dét nummer og nummeret efter er vildt fede. Kender det ene af dem og ikke det andet, men kan ikke navnene på nogen af dem. Venter stadig spændt på en trackliste.
Hvilket af de to numre kender du ikke?
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Er det så ikke nemmere at nævne de 2 tracks, i stedet for at forklare hvordan det lyder ;-)
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Ahhhh shit havde helt glemt den trackliste.
Nå men som altid så er det skrevet ned bagefter, men burde være ret præcis hehe :)

Dubba Johnny - A Brief Introduction On Dubstep Production
Datsik, Excision - Swagga (Original Mix)
Nero - Innocence
Sub Focus - Could This Be Real (Joker Remix)
Tek-One - Broken String
Example - Kickstarts (Bar 9 Remix)
Charlie Sloth ft.Notty Culture . - Prison (Cottonmouth Behind Bars Remix)
Numbernin6 - Garbage
Bar 9 - Piano Tune
Chasing Shadows - Amirah
DJ Fresh - Gold Dust (Flux Pavilion Remix)
Skrillex - Fucking Die 2 (€€ Cooper Mix)
Excision - Subsonic (Elite Force Remix)
Don Diablo ft. Dragonette - Animale (Datsik Dubstep Remix)
Noisia ft Foreign Beggars - Contact (Dubstep Remix)
Skrillex - Scary Monsters and Nice Sprites (Noisia)
ISquare - Hey Sexy Lady (Skrillex Remix)
Parker - Where's my monkey?
Besvar