Angélique Kidjo - Agolo

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Sig-Mund

Angélique Kidjo - Agolo

Indlæg af Sig-Mund »

Jeg søger en kunstner som min far havde stående i sin pladesamling. Det var en sort skaldet negerkvinde (ikke Sonique eller Skunk Anansie) som lavede noget afrikaner musik agtig noget. Hun havde et enkelt forholdsvis stort hit som jeg tror de fleste kan nikke genkendene til.

Jeg vil gerne have hun skal hedde noget med Kindu, men lige umiddelbart kan jeg ikke finde noget på det navn. Coveret var desuden med hende på forsiden, også var hun vist omgivet af en form for ring med nogle farver (hæng mig ikke op på det)

Håber nogen kan være behjælpelige, på forhånd tak

/topic rettet -frz
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
wernermeyer

Re: Navn på kunster

Indlæg af wernermeyer »

Angelique Kidjo måske? Hun hittede gevaldigt i '93 eller noget i den stil med Agolo.

Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

wernermeyer skrev:Angelique Kidjo måske? Hun hittede gevaldigt i '93 eller noget i den stil med Agolo.

Det er fuldstændig korrelt, tak for det :)
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
wernermeyer

Indlæg af wernermeyer »

no problemo :)
Besvar