Søge i php filer

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
m!!

Søge i php filer

Indlæg af m!! »

Nogen der kan anbefale et program som kan søge efter ord i php filer? Mit drømmescenarie er et program som kan kigge en mappe igennem og fortælle mig hvilken php fil der indeholder det ord/sætning jeg søger efter. Det må også gerne virke på .js filer.

Jeg sidder og hygger mig med lidt open source på hobby basis.. men når jeg vil ændre noget kan det nogen gange tage lang tid bare at finde frem til rigtige fil :)
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Re: Søge i php filer

Indlæg af David »

Det kan Dreamweaver nemt :)
Zivago

Indlæg af Zivago »

Windows egen søgefunktion kan da også finde bestemte ord i filer.
Ellers er der nu mange programmer der kan det.

Zivago
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Du siger ikke hvad styresystem du har så går ud fra windows

Så vidt jeg ved så kan windows XP ikke søge i php filer som standard, men godt asp af eller anden grund. Ved ikke om det er ændret i vista/w7.

Her er en guide til XP (som vel også kan bruges til at hjælpe med at finde samme funktioner i vista/w7) http://computer-vet.com/weblog/2005/07/ ... files.html
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

m!! skrev:Mit drømmescenarie er et program som kan kigge en mappe igennem og fortælle mig hvilken php fil der indeholder det ord/sætning jeg søger efter. Det må også gerne virke på .js filer.
Lige præcist det kan Total Commander. De gange jeg har skulle bruge funktionen, har det sjovt nok også været i forbindelse med html-kodning og lign.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar