CTMusic - A Falling Star (Florence And The Machine Remix)

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
DJCalmar

CTMusic - A Falling Star (Florence And The Machine Remix)

Indlæg af DJCalmar »

Hej Chart Attack

Så er vi klar med vores første sang efter vi lavede CTMusic(.dk)
Lyt til sangen og giv os din mening :)

Et lille remix af Florence And The Machine med hendes Cosmic Love

http://www.youtube.com/watch?v=_kDSbZP0L9E

Mvh
Simon Calmar Petersen
DJ Calmar
CTMusic - DJ Calmar & DJ Taysin
http://www.ctmusic.dk
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Re: CTMusic - A Falling Star (Florence And The Machine Remix

Indlæg af goafreak »

Det lyder som... Alt det andet, for at være helt ærlig :( Men til gengæld er i gode til dét.
Er det med vilje det skal lyde som om det er optaget i en hal? Som om I har proppet en ordentligt røvfuld compression og reverb på det hele.

Ellers fint.
BØH
DJCalmar

Indlæg af DJCalmar »

Ja korrekt, der er lidt meget reverb og compression. Men tracket er heller ikke færdigt mastered, da hans lydkort har lidt problemer lige pt.

og endnu en gang, ja. Det lyder som det andet netop fordi at CTMUSIC ikke laver den helt "STORE" forandring.

Taysin's gamle motto var: Hardstyle as you remember it. Hvilket kunne være et godt koncept for ældre fans af denne stil.

Men self... Changes needs to be made^^. Tak for feedback
MVH CTMUSIC
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Udover masteringen, så er lydkvaliteten generelt elendig på dit link. Selv når man vælger højeste kvalitet. Det lyder som en dårligt optaget 64kbit mp3.
Selve produktionen må jeg melde pas på. Har lyttet igennem, men hader som udgangspunkt hardstyle - dog skal du nok slippe for mine fordomme ;)
Jeg synes dog, at jeg er træt af den vokal allerede før jeg er halvvejs gennem nummeret. Hvor mange gange er den loopet om og om igen?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Besvar