Fairground skrev:Når jeg så hører hvordan 3dotz opfatter hans kunder så er jeg ikke i tvivl om jeg skal holde mig fra den sølle undskyldning af et firma.
Hvordan er det så jeg opfatter mine kunder? Nok ikke på den måde du tror, men det kan jeg vel ikke overbevise dig om. Men hvis jeg virkelig havde et så dårligt forhold til mine kunder, som du tror, så ville jeg nok ikke have kørt tog de sidste fem år, og jeg ville nok ikke gå på arbejde med et stort smil hver gang fordi jeg skal være med til at gøre en forskel på de mange mennesker jeg møder på en arbejdsdag. Som når jeg i nat med et smil bringer glade mennesker til fest og kører de samme branderter hjem senere på natten i stedet for langsommelig natbuskørsel eller dyre taxaer.
Hvad angår din pris omkring en tur hjem til dine forældre, så køb dog et klippekort. Det er dyrere den første gang du besøger dem, men allerede anden gang sparer du penge.
Så lad være med at bruge den slags eksempler på, hvor dyrt DSB er. For der er masser af måder at få det billigere på, det kræver faktisk ikke mere end at kigge på den billletautomat man alligevel køber løssalgsbilletter på.
Din lyst til at tage cyklen synes jeg er fornuftig. Jeg ville ønske, at flere andre ville tage cyklen og bruge den på vejene i stedet for at slæbe den med i toget, hvor den skaber pladsproblemer og irriterer de mange kunder, som der ikke længere er plads til og som i dårligt vejr får svinet deres tøj til på grund af de mange cykler. Det ville også gøre, at vi kunne køre mere rettidigt, mere økonomisk og deraf give en større glæde hos de passagerer, som faktisk er glade for at tage toget, bil eller ej.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.