Først og fremmest. Jeg var overhovedet ikke ude på at overfuse dig. Derudover er jeg ganske afslappet og så er jeg da i min bedste ret til at give min personlige holdning til kende, hvad genre angår. Det er på ingen måde et personligt angreb og har intet med folkeskole at gørepaleface skrev:Prøv lige at slappe af!!
Jeg gør da bare opmærksom på at albummet er sat ned til 50,- og man derfor måske godt kunne overkomme at købe det.
Hvorfor og hvordan min baggrund for at være med til kompileringen er fremkommet kan være ligegyldig, men din sidste linie er på et fuldstændigt lavt folkeskoleniveau.
Som moderator burde du være med til at lægge linien for opførsel på dette forum - er det her måden at gøre det på?
PS. Kender godt din henvisning til CS-Jay
Det var udelukkende et vink om, at:
næppe ville fremme dit salg voldsomt alligevelog med nedsat pris på 50,- kan I sgu godt ta' og købe den
Så ro på mester
EDIT:
Man skal måske også huske på (både set fra din side og fra min), at man ikke altid får alle undertoner med, når man skriver på et forum fremfor at tale til en person - og jeg mente ikke den sidste kommentar som andet end en "lidt jovijal" kommentar i morskab over genren, som jeg personligt synes hører til i en kasse med Birthe Kjær, Alex og Jon.