Hallo mester, det der massage-apperats-psykologi du skal starte på er da slet ikke noget for dig. Du skal over til mig istedetLokefar skrev:Desuden er det her skriftligt og da 80% (vidst nok) af sprog er kropssprog er det formentlig svært at vurderer tonen herinden.
Tråden her kan da sagtens forblive åben. Bare ytre din egen mening, lad være med at kommentere andres valg og udsagn. Citer andre hvis du har en holdning til udsagnet men lad være med at gå efter personen. Hvor svært kan det være? Desuden er det i bund og grund folks eget valg.
Endeligt, kan jeg da lige understrege at grunden til jeg vælger fra er ikke fordi det er "for personligt". Jeg vil til hver en tid give en nyre/blod til familie eller en anden der er uhelbredeligt syg medmindre de får lige netop mit organ. Familie-relationer vil jeg da heller aldrig betænke mig til - klart nok. Som en stand-up komiker (tror det var Hartmann) engang udtalte det. Det er da ikke fedt at sidde i skyerne efter at være blevet tonset ihjel af en spritbilist og se vedkommende leve videre fordi han fik ens organ...