Brokketråd
Redaktør: Moderators
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Re: Brokketråd
Da jeg købte hus for 4 år siden, og derfor fraflyttede min lejlighed, fik jeg hele mit indskud tilbage... Vupti, ny fladskærm til undertegnede..! 
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Præcist! Det har hjulpet mig meget at være på god fod med min udlejer. Det fik mig til at gå fra at mit indskud ikke var nok til at dække udgifterne, til at jeg fik halvdelen igen. Bare på grund af man hilste pænt på viceværten om morgenen og snakkede lidt om eftermiddagen når man kom hjem fra studierne. Det betaler sig at være om ikke andet så på talefod med sine omgivelser.FrZ skrev:Har også altid fået alle mine penge. Det er et spørgsmål om at rydde ordentligt op, og være på god fod med udlejer.
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Det fik jeg af vide af dem som ejer bygningen, samt viceværten, de ville udfærdige noget på skrift men det er ikke dukket op endnu. Men 5 udover mig fik lovning på at få hele depositummet retur fordi der intet var at bemærke.3dotz skrev:Hvornår har du sidst hørt om nogle, der fik hele eller store dele af deres depositum tilbage. Sure penge, men opfat det som fraflytningsomkostninger.
...
De sureste tømmermænd i lang tid. fri bar på stud er ondt.
Får gæster om et kvarter og der ligner lort. og alligevel sidder man her :S
Får gæster om et kvarter og der ligner lort. og alligevel sidder man her :S
Mine kammerater har altså også fået sine penge tilbage, når de er flyttet. Min eks fik også sit depositum udbetalt, da hun flyttede efter 10 år.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Glemte min jakke i toget igår...
... med mine nøgler i lommen.
Måtte pænt betale 650,- for at komme ind af min hoveddør -.-
Hvad sker der også for at DSB ikke har NOGEN ANELSE overhovedet over for deres tog er henne, når man ringer 10 minutter efter man er stået af og ved præcis, hvilket tog, der er tale om?
... med mine nøgler i lommen.
Måtte pænt betale 650,- for at komme ind af min hoveddør -.-
Hvad sker der også for at DSB ikke har NOGEN ANELSE overhovedet over for deres tog er henne, når man ringer 10 minutter efter man er stået af og ved præcis, hvilket tog, der er tale om?
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
har brugt det sidste døgn på Holstebro sygehus, hvor min farfar er indlagt med en kæmpe hjerneblødning. Vi venter bare på, at han skal ånde ud 
Min bærbar besluttede sig i går for at jeg ikke skulle bruge mit grafikkort længere.....
Nu sidder man med 2-3 deadlines som allerede er overskredet nu og man mangler alt sit arbejde i form af presse tekster, tryksager, logoer og fakturaer.... yeeeaah!
Godt harddisken lever så jeg kan få mit data igen.....
Nu vil jeg bestille mig en ny MBP, iCore her I come
Nu sidder man med 2-3 deadlines som allerede er overskredet nu og man mangler alt sit arbejde i form af presse tekster, tryksager, logoer og fakturaer.... yeeeaah!
Godt harddisken lever så jeg kan få mit data igen.....
Nu vil jeg bestille mig en ny MBP, iCore her I come
-
amh
- CAs dkbn-luder
3's net fungerer bare ikke i dag.... Dog berørte det ikke mig før for nogle timer siden, så nu er der ikke nogen dækning, og de aner ikke hvornår det virker igen... ARRRG
Men jeg kan godt lide folk bitcher over 3's service - ikke lige i ovenstående indlæg - da 3 som sådan ikke selv har noget med fejlen at gøre, men derimod en af 3's leverandørers produkter, der svigter.
Det siger måske mere om 3's kunder end om selskabet.
Det siger måske mere om 3's kunder end om selskabet.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
amh
- CAs dkbn-luder
Det er vel 3 som står for det ud af til kunderne, ligesom med DSB, når der er signalfejl er det jo også DSB's skyld, og ikke Banedanmarks....
Jeg har samme mening om begge typer opfattelse
hihi
Så hvis din bil går i stykker, så ringer du ikke til Ford og brokker dig, men derimod til det japanske firma som har skruet delen sammen ?
Hvis din internetlinie ryger pga. kabelfejl så går du ud og finder nummeret på den tåbe som har gravet kablet over ude på en mark ?
Hvis dine snørrebånd har det med at gå op, så går du ikke fordi hummel eller Adidas, men direkte til bomuldsbonden i afghanistan og brokker dig ?
Folk henvender sig der hvor de har købt det produkt som ikke virker, leverandøren af produkt eller ydelse kan så undskylde sig med underleverandører, men i bund og grund er det mig som kunde ret så ligegyldigt - jeg betaler X for en service, den yder de ikke - ergo lever de ikke op til mine forventninger.
Selvfølgelig brokker folk sig over 3, at kommenterer på det som værende mere sigende om kunderne end om selskabet, er direkte stupidt.
Hvis din internetlinie ryger pga. kabelfejl så går du ud og finder nummeret på den tåbe som har gravet kablet over ude på en mark ?
Hvis dine snørrebånd har det med at gå op, så går du ikke fordi hummel eller Adidas, men direkte til bomuldsbonden i afghanistan og brokker dig ?
Folk henvender sig der hvor de har købt det produkt som ikke virker, leverandøren af produkt eller ydelse kan så undskylde sig med underleverandører, men i bund og grund er det mig som kunde ret så ligegyldigt - jeg betaler X for en service, den yder de ikke - ergo lever de ikke op til mine forventninger.
Selvfølgelig brokker folk sig over 3, at kommenterer på det som værende mere sigende om kunderne end om selskabet, er direkte stupidt.
Nu lægger du ord i munden på mig jeg aldrig har sagt.
For jo, jeg kan godt henvende mig, men ved også godt at det ikke nødvendigvis er selskabets egen skyld. Ryger min forbindelse fordi en kommunalarbejder har gravet kablet over, så flænser jeg sgu da ikke min udbyder. De kan da ikke gøre noget ved det.
Går min bil i stykker inden for garantien, så er det korrekt at Ford skal forbedre fejlen. Men det får mig da heller ikke til at ryge i flint og kalde det et lortefirma, fordi en reservedel ikke er som den skal være. Toyotas bremser er jo et glimrende eksempel på dette.
Hvis mine snørrebånd går op så køber jeg velcro. Og nej jeg farer da ikke i flint til producenten, men henvender mig pænt og høfligt i den butik jeg har købt mine sko. Der kan jeg så få at vide at garantien ikke dækker snørrebånd, og fair nok. Så gider jeg ikke gøre mere ud af den sag, så kan jeg samle 10 flasker og købe mig nye snørrebånd.
For jo, jeg kan godt henvende mig, men ved også godt at det ikke nødvendigvis er selskabets egen skyld. Ryger min forbindelse fordi en kommunalarbejder har gravet kablet over, så flænser jeg sgu da ikke min udbyder. De kan da ikke gøre noget ved det.
Går min bil i stykker inden for garantien, så er det korrekt at Ford skal forbedre fejlen. Men det får mig da heller ikke til at ryge i flint og kalde det et lortefirma, fordi en reservedel ikke er som den skal være. Toyotas bremser er jo et glimrende eksempel på dette.
Hvis mine snørrebånd går op så køber jeg velcro. Og nej jeg farer da ikke i flint til producenten, men henvender mig pænt og høfligt i den butik jeg har købt mine sko. Der kan jeg så få at vide at garantien ikke dækker snørrebånd, og fair nok. Så gider jeg ikke gøre mere ud af den sag, så kan jeg samle 10 flasker og købe mig nye snørrebånd.
-
amh
- CAs dkbn-luder
Desuden kompenserede 3 for 60 min. gratis tale til mobilkunderne, og fri musik i hele november måned til deres EazyInternet kunder. Se det er da en god tanke, selvom som de skriver, ikke er forpligtet til at kompenserer!
Thumbs up 3
Thumbs up 3
Så du kunne aldrig finde på at skrive "lorte telenor" fordi dit net igen og igen og igen går ned ?
At folk brokker sig på facebook er IKKE en afspejlning af deres opførsel i en fysisk butik.
Og det er en fin gestus af 3, skulle man lige smide den over i DSB tråden for at vise at nogle firmaer godt kan tænkle på deres image
At folk brokker sig på facebook er IKKE en afspejlning af deres opførsel i en fysisk butik.
Og det er en fin gestus af 3, skulle man lige smide den over i DSB tråden for at vise at nogle firmaer godt kan tænkle på deres image
-
amh
- CAs dkbn-luder
HeheDjMail skrev:Og det er en fin gestus af 3, skulle man lige smide den over i DSB tråden for at vise at nogle firmaer godt kan tænkle på deres image
Det betyder at jeg så har fri musik i hele november. Det var da egentligt rart nok.
Øh var det ikke DSB der gav i hoved og røv til de lidt for kvikke pensionister?
Nej Facebook er ikke lig en holdning i en butik, men hvorfor skal det blandes ind i billedet? Jeg har ikke på noget tidspunkt nævnt om en klagesag i en butik? Det var dig selv, der bragte mediet ind i diskussionen, det skal jeg vel ikke, hverken belæres om eller stå til ansvar for.
Øh var det ikke DSB der gav i hoved og røv til de lidt for kvikke pensionister?
Nej Facebook er ikke lig en holdning i en butik, men hvorfor skal det blandes ind i billedet? Jeg har ikke på noget tidspunkt nævnt om en klagesag i en butik? Det var dig selv, der bragte mediet ind i diskussionen, det skal jeg vel ikke, hverken belæres om eller stå til ansvar for.
Jeg antog blot at du måtte drage en eller anden vag sammenligning mellem folks FB aktivitet og den måde de personer måtte opfører sig på IRL. Antagelsens eneste opgave var at få dit indlæg til at give mening for mig.
Hvis du vitterligt mener at der er noget galt i at folk brokker sig på f.eks fb i en statusopdatering over at 3 har lagt samtlige kunder ned, jamen så må jeg låne lidt fra dig og sige "det siger vist mere om dig end om dem(læs. de folk som åbenbart driller dig online)
Hvis du vitterligt mener at der er noget galt i at folk brokker sig på f.eks fb i en statusopdatering over at 3 har lagt samtlige kunder ned, jamen så må jeg låne lidt fra dig og sige "det siger vist mere om dig end om dem(læs. de folk som åbenbart driller dig online)
Igen lægger du ord i munden på mig, der absolut ingen relevans har. Jeg ved ikke hvor du får Facebook fra i denne sammenhæng eller ordet online, da jeg ikke har brugt nogen af dem, og ikke har hentydet eller på nogen måde ment nogen af dem. Og især online forstår jeg slet ikke hvor kommer ind i konteksten, da jeg netop skriver at Amh's indlæg ikke er en del af min samlede opfattelse.
Antagelser mellem linjer, der aldrig er skrevet udmunder i fejlfortolkninger. Jeg har aldrig skrevet jeg ikke kan forstå folk, der udtrykker irritation på Facebook over deres telefoner ikke virker. Så er der i det mindste noget afveklsling i hvilke typer statusopdateringer, der fremkommer på min skærm. Det er godt med noget variation i hverdagen.
Antagelser mellem linjer, der aldrig er skrevet udmunder i fejlfortolkninger. Jeg har aldrig skrevet jeg ikke kan forstå folk, der udtrykker irritation på Facebook over deres telefoner ikke virker. Så er der i det mindste noget afveklsling i hvilke typer statusopdateringer, der fremkommer på min skærm. Det er godt med noget variation i hverdagen.