Infernal - Love is All (Faustix Remix)
Redaktør: Moderators
Infernal - Love is All (Faustix Remix)
Hørte Infernal - Love is All (Faustix Remix) i byen sidste weekend, synes at den var rigtigt fed, men hvor kan den skaffes?
Re: Infernal - Love is All (Faustix Remix)
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Udkommer så vidt jeg ved ikke.
det er ikke hvad han sagde til mig :Ozoonestar skrev:Udkommer så vidt jeg ved ikke.
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Iwers - det du linker til har på ingen måde hjulpet mig
jeg leder jo ikke efter original eller ext. version...det kan man få igennem zoo promo, men faustix remix 
Det der menes er at ligemeget version så skal du requeste i tråden for det pågældende track - Altså; er der en tråd for original versionen, så request også diverse remixes i denne trådBalex skrev:Iwers - det du linker til har på ingen måde hjulpet migjeg leder jo ikke efter original eller ext. version...det kan man få igennem zoo promo, men faustix remix
- The melody makes you one with your emotions, and the rhythm makes you believe in it ... We speak music!
faustix remix ligger ikke ude på zoo promotion