Kan man få smidt dealere væk?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Kan man få smidt dealere væk?

Indlæg af FrZ »

Helt for nyligt er en lille gruppe 2. gen. indvandrere begyndt at 'hænge' ud nede på Guldbergsgade lige nede ved Empire bio.

Hvad der går mig totalt på, er at gør kvarteret mega utrygt, og at det er så skide tydeligt, hvad de laver. Den ene har endda været i tv (et dr2 dok. om at være 2. gen indvandre i kbh), hvor han gladeligt fortalte, hvordan han havde stukket 4-5 danskere ned, fordi de havde kigget forkert på ham (han var i spjældet på daværende tidspunkt).

Puha, jeg fik helt kvalme, da jeg gik forbi tidligere. Er der egentligt noget man kan gøre? Har ikke rigtigt lyst til at lægge mig ud med dem, men håber inderligt, at de kunne blive fjernet (chikaneret af politiet til at forsvinde).

Har ingen idé, om hvordan man griber sådan noget an? Nogen idéer / gode råd?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Re: Kan man få smidt dealere væk?

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg vil tro at netop det at få ringet til politiet og forklaret hvad de laver vil få politiet derud i hvert fald. Men om de kan få dem væk er nok tvivlsomt - medmindre de rent faktisk generer nogen eller på anden måder tager dem i en ulovlig handling.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Det første er vel som sagt at nogle ringer til politiet. Spørgsmålet er så om det hjælper noget..
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Overvejer lidt at henvende mig til en betjent jeg kender, ved bare ikke om han patruljerer i nærheden... Kender ham ikke skide godt.

Øv situationen er pisse ærgerlig.

@ Down. Og nej, jeg er bange for at de har "for travlt", og derfor måske maks kører en enkelt gang forbi i løbet af 2 uger.

Men der er vel egentligt ikke andet for?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Nu ved jeg ikke om du bor tæt på - men hvis det med politiet ikke hjælper er der jo altid tv2.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Haha, ja at skrive til station 2 på tv2 kunne hjælpe - men tænk hvis de fandt ud af, hvem man var...

Ved ikke rigtigt - gad vide om de smutter, når det bliver koldt? Det ville være perfekt :)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

FrZ skrev:Haha, ja at skrive til station 2 på tv2 kunne hjælpe - men tænk hvis de fandt ud af, hvem man var...

Ved ikke rigtigt - gad vide om de smutter, når det bliver koldt? Det ville være perfekt :)
Det hjalp for folkene i Abel Katrines gade da Station 2 satte fokus på politiets håndtering af de mange henvendelser der var kommet om narkosalg i deres gade. Efter tv2 gik ind i sagen vrimlede det pludselig med politi dernede. Så ring og meld det, bed din nabo om det samme og kontakt så Station 2 hvis der ikke sker noget.

Om der hjælper... nææh det flytter sikkert bare salget et par gader længere væk.
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Hvad sælger de? ;)

Men som der er nævnt i tråden, så anmeld det og opfordre ligeledes dine naboer til at anmelde det. Skriv en kort beskrivelse af problemet og et telefonnummer til jeres nærpoliti og sæt så en seddel op med det i en masse opgange. Der behøves ikke nødvendigvis være afsender på, det er sikkert ikke kun dig der har problemer med dem.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
FrZ
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

De er her ikke når det regner - og med DKs efterår, så kan man jo være heldig :)
Besvar