Glædestråd
Redaktør: Moderators
Re: Glædestråd
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Min rekord er stadig 53 stykker i en sitting
- men god appetit, næste gang du er i kbh, så må du på Osaka på Istedgade.. Der er endda dragon rolls på deres bånd
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
MUMS! Dragon rolls er satme godt. 53 stykker vil koste mig over 500 kr. og det er måske lige rigeligt på sådan en gennemsnitslørdag... 
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ, næste gang jeg er i København (ved ikke lige hvornår det bliver men har da noget familie derover, der nok inden for overskuelig fremtid holder barnedåb), så skal vi ud at spise
Mindes stadig en fantastisk frokost på Post & Telegraf Museet - der blev afsluttet med en Jason Mraz koncert om aftenen, mmm.
Mindes stadig en fantastisk frokost på Post & Telegraf Museet - der blev afsluttet med en Jason Mraz koncert om aftenen, mmm.
Du siger bare tilQrazyLeg skrev:FrZ, næste gang jeg er i København (ved ikke lige hvornår det bliver men har da noget familie derover, der nok inden for overskuelig fremtid holder barnedåb), så skal vi ud at spise![]()
starter på uddannelsesvidenskab d. 24 august, glæder mig som et lille barn.
Jeg har indtrykket af at det er en ret god telefon - og så må det være fantastisk at få en Samsung uden at deres eget system/brugerinterface er på telefonen 
I den personlige genre er jeg blot glad, lykkelig og betragter mig selv som verdens heldigste fjols.
I den personlige genre er jeg blot glad, lykkelig og betragter mig selv som verdens heldigste fjols.
Jeg har fået min nye lejlighed idag, en lille måndes tid før jeg egentlig skulle. Lækkert at kunne gøre den klar inden studiestart 
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Tillykke med det sigmund - og god fornøjelse med indretningen/istandsættelsen (hvis det er en andel/ejer). Har lige selv været igennem at gen-indrette hele min lejlighed, fordi min ekskæreste ejede stor set alt indbo, men lejligheden var min.
Jeg er fri som en fugl igen - efter 5 år med en kæreste, der er 7 år ældre end mig. Nu tror jeg sgu jeg skal ud og finde noget kuvøseguf!
Jeg er fri som en fugl igen - efter 5 år med en kæreste, der er 7 år ældre end mig. Nu tror jeg sgu jeg skal ud og finde noget kuvøseguf!
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
... jeg er under 10 timer fra at aldrig mere skulle skrive et universitetsprojekt! Og skulle det ske igen, bliver det ikke som studerende og med en væsentlig bedre løn! FUCK JEG ER GLAD!
Jeg får besøg af min søster og min niece på 1 måned lige om lidt. Min søster skal giftes om 1½ uge, så det er alt i alt en dejlig glædelig tid lige nu. Også for mit eget vedkommende 
Nå Qrazyleg... Er du ved at være der? Er du gjort fri fra din uddannelse nu?
Heh ja både og skal lige bruge dagen på at gøre litteraturlisten perfekt
Vi har 83 hjemmesider, der lige skal være styr på sammen med ca. 50 videnskabelige artikler (ja og så en helvedes masse bøger)
Vi valgte i morges at udskyde trykketiden et døgn, det gør ikke noget. Det sidste punktum er i og for sig sat
Vi valgte i morges at udskyde trykketiden et døgn, det gør ikke noget. Det sidste punktum er i og for sig sat
Jamen, så tillykke med det!
Jeg overvejer stærkt at gå igang med en Ph.d., når jeg har min cand., så jeg tror der kommer til at gå lang tid endnu før jeg er helt færdig med at skrive opgaver.
Jeg overvejer stærkt at gå igang med en Ph.d., når jeg har min cand., så jeg tror der kommer til at gå lang tid endnu før jeg er helt færdig med at skrive opgaver.
Det har taget mig otte år at komme hertil (havde en svingtur om et andet studie inden), og jeg gider simpelthen ikke en Ph.d. Selvom forskningen interesserer mig voldsomt, så vil jeg egentlig bare gerne ud i en virksomhed at arbejde. Ud og lave noget, der bevæger folk. Men nu skal bogen lige skrives og udgives også, så forlader ikke forskningen, eller det akademiske, helt 
Bum bum... Det er noget man bliver tilbudt.. (Eller får nogen til at betale)...dwr skrev:Jamen, så tillykke med det!
Men har du fået det tilbudt så - ja wow
Ja ja, men igen - det er noget jeg gerne vil... Skal nok finde nogen til at betale. Jeg har gode overtalelsesevner 
Fik tilbudt at starte på elitestudie, for derefter at skrive en Phd. Men det er ikke noget der sådan beriger mig at gøre det, eller at gå på elitestudie. Så takkede nej.
Btw, så blev jeg endelig færdig med litteraturlisten, så nu er det fucking sidste punktum sat! AMAZING! BAZINGA og hvad der ellers kan siges.
Den endte med at blive en ganske god størrelse for en litteraturliste at være

Btw, så blev jeg endelig færdig med litteraturlisten, så nu er det fucking sidste punktum sat! AMAZING! BAZINGA og hvad der ellers kan siges.
Den endte med at blive en ganske god størrelse for en litteraturliste at være