Glædestråd
Redaktør: Moderators
Re: Glædestråd
hehe ok, tillykke med den 
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Wee.. Så er det i morgen jeg skal spille for 10-20.000 mennesker i Kildeparken i Aalborg 
--=DeCain the DJ=--
Glæder mig ufatteligt meget til Kode9 til Distortion på torsdag!!!!!!!!!!!!!
Andre der skal se ham?
Andre der skal se ham?
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg har lige fået min fatboy ind ad døren! Der skal hygges max i aften! 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Har egentlig ikke så meget at glæde mig over i den her tid, bortset fra at jeg begynder på drømmejobbet i morgen, og at jeg den 29. august skal spise med Price. Det må vel også tælle for lidt 
Solen skinner, pigerne har korte kjoler på, skal spille et fedt gig med gode venner imorgen og bruge weekenden i Aalborg på hygge.
Fantastisk dag.
Og så har jeg fået mig et nyt studiejob til når jeg er færdig i praktik, samt fået betalt Roskilde, Sensation og Mysteryland - inkl. alt.
Fantastisk dag.
Og så har jeg fået mig et nyt studiejob til når jeg er færdig i praktik, samt fået betalt Roskilde, Sensation og Mysteryland - inkl. alt.
Og de siger det er hårdt at være studerendeDjMail skrev:Solen skinner, pigerne har korte kjoler på, skal spille et fedt gig med gode venner imorgen og bruge weekenden i Aalborg på hygge.
Fantastisk dag.
Lyder coolt
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Det er da hårdt 
Eller praktik i det her tilfælde er hårdt, jeg vil ihvertfald aldrig høre brok fra en på 37 timer, om at de har det hårdt.
Eller praktik i det her tilfælde er hårdt, jeg vil ihvertfald aldrig høre brok fra en på 37 timer, om at de har det hårdt.
Jeg er fuldkommen enig. Den dag jeg nøjes med 37 timer, har fri efter officiel arbejdstid og får løn for samtlige timer, så vil jeg fandme nyde livet. Så kan du finde mig i en stor fed båd på lystbådehavnen efter arbejdstid - så giver jeg en iskold øl (eller gin/lemon). Dog tvivler jeg på 37 timer kan give ressourcer nok til andet end en robåd. Men nu har jeg i otte år knoklet røven ud af bukserne og jeg vil gerne overleve min 40 års fødselsdag, så det kunne da godt tænkes jeg skulle sagtne farten.DjMail skrev:..., jeg vil ihvertfald aldrig høre brok fra en på 37 timer, om at de har det hårdt.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
FERIE
til september
Du kan sagtens give en is kold øl med perler af kondensvand løbende ned af siden alligevelQrazyLeg skrev:Jeg er fuldkommen enig. Den dag jeg nøjes med 37 timer, har fri efter officiel arbejdstid og får løn for samtlige timer, så vil jeg fandme nyde livet. Så kan du finde mig i en stor fed båd på lystbådehavnen efter arbejdstid - så giver jeg en iskold øl (eller gin/lemon). Dog tvivler jeg på 37 timer kan give ressourcer nok til andet end en robåd. Men nu har jeg i otte år knoklet røven ud af bukserne og jeg vil gerne overleve min 40 års fødselsdag, så det kunne da godt tænkes jeg skulle sagtne farten.DjMail skrev:..., jeg vil ihvertfald aldrig høre brok fra en på 37 timer, om at de har det hårdt.
Bliver student i dag. 

Tak.
Ligeledes syntes jeg også det må markeres i denne tråd at mine indlæg om dagen nu er faldet til 2,54
Tror den har peaket ved 6. 
Ligeledes syntes jeg også det må markeres i denne tråd at mine indlæg om dagen nu er faldet til 2,54
Bliver også student i dag! Dog med den rigtige hue farve!

tillykke til dig også. Den helt gamle og "rigtige" hue er faktisk sort..
Har fået leje kontrakt på en lejlighed når jeg flytter tilbage til Aalborg (delen om at flytte hjemme burde nok være i brokke tråden) Men ikke destro mindre har jeg da fået tag over hovedet 
Og så har jeg fået et nyt job, som ironisk nok i forhold til dette forum, er på en online musikshop - så nu er jeg vel officielt fjenden
Og så har jeg fået et nyt job, som ironisk nok i forhold til dette forum, er på en online musikshop - så nu er jeg vel officielt fjenden
Har langt om længe fået lidt reoler på i min nye lejlighed så er så småt kommet ud af nogle flyttekasser. Dejligt! Og fået lavet så jeg kan stå op og arbejde ved computeren. Endnu mere dejligt...
Og nå ja, fik kokos pandekager til morgenmad
Og nå ja, fik kokos pandekager til morgenmad
Dangerman, keep the bongos alive!!!