Tiesto Billetter til salg!
Redaktør: Moderators
Re: Tiesto Billetter til salg!
jeg skal nok lige følge op da jeg ikke har fået fat på dem endnu.
Grundet mange omstændigheder faldt valget på at vi skulle mødes ved Bella Centret. Ikke et umiddelbart perfekt sted for sælger at vælge en øde parkerings plads en lørdag eftermiddag, men jeg var midt i et surprise party for min ven og da "køber" umiddelbart kun lige kendte til Fields og Bella Centret faldt valget altså på det sted at mødes... Jeg havde selv travlt med min fest og arrangement og var selvfølgelig desperat for at sælge at jeg ikke nåede at skænke det en tanke.
Og så var det at "køber" havde parkeret så snedigt at jeg ikke kunne se hans bil ordentligt, han holdt med siden til. Ej heller kunne jeg se der sad en chauffør klar bag rattet. Jeg mødes med "køber" og vi står og snakker sammen i et par minutter og der var ingenting fishy omkring det endnu. Pludselig tager han billetterne fra mig og går hen mod bilen mens han siger at han skal hente pengene. Og faktisk inden jeg når at reagere på den ene eller anden måde så var han hurtigt smuttet ind i den ventende bil hvorpå de fløj afsted med hjulspind. Der ser jeg så også at nummerpladerne er pillet af... Det var sådan kort fortalt hvad der skete. Jeg blev på den måde ikke chikaneret eller truet, men blev offer for et planlagt røveri.
Grundet mange omstændigheder faldt valget på at vi skulle mødes ved Bella Centret. Ikke et umiddelbart perfekt sted for sælger at vælge en øde parkerings plads en lørdag eftermiddag, men jeg var midt i et surprise party for min ven og da "køber" umiddelbart kun lige kendte til Fields og Bella Centret faldt valget altså på det sted at mødes... Jeg havde selv travlt med min fest og arrangement og var selvfølgelig desperat for at sælge at jeg ikke nåede at skænke det en tanke.
Og så var det at "køber" havde parkeret så snedigt at jeg ikke kunne se hans bil ordentligt, han holdt med siden til. Ej heller kunne jeg se der sad en chauffør klar bag rattet. Jeg mødes med "køber" og vi står og snakker sammen i et par minutter og der var ingenting fishy omkring det endnu. Pludselig tager han billetterne fra mig og går hen mod bilen mens han siger at han skal hente pengene. Og faktisk inden jeg når at reagere på den ene eller anden måde så var han hurtigt smuttet ind i den ventende bil hvorpå de fløj afsted med hjulspind. Der ser jeg så også at nummerpladerne er pillet af... Det var sådan kort fortalt hvad der skete. Jeg blev på den måde ikke chikaneret eller truet, men blev offer for et planlagt røveri.
Skal man skrive noget her?
Hvordan og hvorledes med hans mobil? I har vel aftalt noget over telefonen..
Det eneste vi aftale var pris og sted. Og ja, jeg havde et tlf nummer at ringe på, men det var jo et nr der ikke kunne spores. Tyvene var også ret heldig med at vælge mig i og med jeg var midt i en surprise party for en ven og ville derfor ikke spilde unødig tid, så jeg gik med på alt hvad køber foreslog. Jeg fik selvfølgelig meldt det til politiet og imorgen vil jeg tage kontakt med arrangørene af koncerten og forlange et svar på hvordan det kan være at man kan ringe til en hotline uden at der er nogen i den anden ende der tager røret. Dernæst vil jeg snakke med Bella Centret og se om de evt har nogen video optagelser fra p-pladsen. Meget mere kan jeg ikke gøre, andet end at tænke mig om en ekstra gang i fremtiden...
Kan simpelthen ikke komme igennem til Festivalskontoret og Bella Centret ville vende tilbage om der var noget på deres overvågnings optagelser... Så intet nyt herfra indtil videre...
Vil lige sige at dette intet har med mig og mine billetter og køber at gøre da det forregik gnidningsfrit og uden nogen form for problemer ihvertfald fra mit synspunkt (håber køber føler det samme).
/Atju
/Atju
Det lyder godt nok sindssygt. Ærgerligt at det skulle ende sådan!
ja... har opgivet at kontakte festivalskontoret, de er UMULIGE at komme i kontakt med!!!
Trist historie må man sige... De gjorde da ikke noget ved dig heldigvis.
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Ja, sådan har jeg også valgt at se på det. Men jeg er godt nok stadig rasende over den (manglende) behandling fra Festivalskontoret. Bare lige så I andre er er OBS på det...
Fuck de 7-800kr eller hvor meget de kostede.. så længe du er okay... hvis det havde været i Bulgarien havde du været skudt
Så se lidt lyst på det. Men stadig ærgerligt, og især at de er så inhabile på Festivalskontoret. De har vel travlt med at drikke kaffe og skrive fribilletter ud til deres børn og venner