Glædestråd

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Glædestråd

Indlæg af FrZ »

DjMail skrev:Iwers dig og 85% af alle andre gæster til de awardsshow.
Kæft de har et sløjt salg
Ville da også hellere skære min højre arm af end at betale for det "show"...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Iwers
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Iwers »

Var heller ikke kommet hvis ikke jeg havde fået billetterne gratis :)
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

DjMail skrev:Der ligger 60 armbånd her f.eks.
Dem tror jeg ikke bliver brugt hehe.
Til Club Awards eller DDJA? Jeg har selv skaffet mig nogle gratis til Club, men jeg er ikke faldet over nogen til DDJA endnu. Kunne godt bruge 2 stykker.

Vil gerne bytte med billetter til Club.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Smid mig lige dit nummer i en pb, så tjekker jeg imorgen, om du ikke kan få et armbånd af mig.
Burde ikke være et problem, skal dog lige tjekke om der er planer med dem.
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Lørdag flyver jeg fra Aalborg mod Lissabon til 3 måneders sol, varme og praktik. Glæder mig!
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Er lige blevet onkel :)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Tillykke! :)
Billede
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Stort tillykke :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Tillykke :)

Jeg vil glæde mig over den sidste arbejdsdag i påsken er overstået. At stå i en kiosk og sælge for 60.000 på ni timer er ganske ok, og kræver en del mennesker. Dog intet i forhold til karneval, hvor vi sidste år langede varer over disken for en kvart million kr.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Zukot

Indlæg af Zukot »

De første 4 dage er gået i min første praktikperiode, og nej for SATAN hvor tegner det til at bliver 2 pisse gode måneder.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Kun et år som nyuddannet, og så i disse krisetider og kæmpe besparelser og fyringer i sundhedssektoren.. I don't care, jeg har sgu fået mit DRØMMEJOB! :)
Billede
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Tillykke... Det må da være fedt! :D
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Tillykke! :)

Har været nede og hygge på Platform4 i det gode vejr. Ser frem til at få en lille kontorplads, hvor jeg rigtig kan få lov til at gå i dybden med visuals ;)
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

dwr skrev:Tillykke... Det må da være fedt! :D
Det er super, super fedt! Seriøst, der er ikke noget værre end at vågne op om morgenen hvor ens første tanker går på, hvilken undskyldning man mon kan bruge for ikke at komme på arbejde.. Jeg har kun været der et år, men det er bare ikke mig, og det har drænet mig fuldstændig. Så nu er der ny energi og ikke mindst glæde :)
Billede
Lokefar

Indlæg af Lokefar »

Sidder i et køkken i en lejlighed i Lissabon og drikker lidt vin og hører lidt dansk musik og glæder mig over at det eneste "trælse" de sidste to uger har været at savne kæresten derhjemme. Udenlandspraktik kan klart anbefales. Det kan være ret krævende men tror at det giver mig noget helt unikt senere :)

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Lokefar, i henhold til dine glædesudbrud i form af tekst og billeder fra Lissabon, så er jeg helt sikker på det giver dig en helvedes masse senere hen. Og byen ser desuden også ud til at være ret skøn :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Lokefar

Indlæg af Lokefar »

Hehe det er den helt sikkert :) Og om ikke andet får man oplevelsen af at være iblandt en masse andre kulturer. Tror en af de vigtigste "lærdomme" jeg får mig hernede er at prøve hvordan det er at være fuldstændig udenfor i en kultur. At føle at alle ser på en, ikke at kunne sproget og bare at føle at man ikke hører til. Håber at det betyder at man selv fremover tænker lidt mere over det når man møder folk som måske ikke føler sig hjemme i ens egen kultur.

Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Ny MacBook Pro med i7 cpu! Ahh det gør godt!
Billede
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

Lokefar skrev:Hehe det er den helt sikkert :) Og om ikke andet får man oplevelsen af at være iblandt en masse andre kulturer. Tror en af de vigtigste "lærdomme" jeg får mig hernede er at prøve hvordan det er at være fuldstændig udenfor i en kultur. At føle at alle ser på en, ikke at kunne sproget og bare at føle at man ikke hører til. Håber at det betyder at man selv fremover tænker lidt mere over det når man møder folk som måske ikke føler sig hjemme i ens egen kultur.

God måde at se tingene på, og dejligt positivt sind du har dig. Det kunne jeg sommetider lære lidt af ;)

Håber du får et succesfuld udlandsophold, i et utrolig spændende land
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Har fødselsdag idag og har fået mig en 24" Apple LED skærm :D Den er altså bare fræk
Besvar