Req: Tracks med J.O.

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
mat009

Req: Tracks med J.O.

Indlæg af mat009 »

Som topic delvist beskriver, så søger jeg et par tracks med danske J.O :)

* J.O. feat. Alex - Please Ya
* Klaus Christensen feat. J.O. - Lead Off

Ved at der ogs er et Rune RK remix af nedersnævnte, så det ville jeg da også gerne ha' fingrene i - og evt. andre remix af begge?
What would music be without the sound?..
Brugeravatar
Giimpen
Geografisk sted: Næstved

Indlæg af Giimpen »

så du skal ikke bruge :
?
Make love not war - Condoms are cheaper than guns!
Brugeravatar
mat009

Indlæg af mat009 »

Hvad snakker du om?
kalleanker

Indlæg af kalleanker »

Kode: Vælg alt

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨©©©©©©©©©©©©©©©©¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©¸¸¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨©¸©©¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
ÛÛÛÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ÛÛÛ
ÛÛÛ³ _ __  __  _                                                            ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ Û Û Û Û- Û_Û                                                           ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ARTiST........ Klaus Christensen Feat. J.O                         ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ALBUM......... Lead Off                                            ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³RELEASE DATA.. 26-03-2009                                          ³  ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³STORE DATE.... 00-00-0000                                          ³  !ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³LABEL......... n/a                                                 ³  žÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³SOURCE........ WEB                                                 ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ENCODER....... Lame 3.90                                           ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³QUALiTY....... VBRkbps / 44,1kHz / Full Stereo                     ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³TRACKS........ 04                                                  ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³RUNTiME....... 18:47 min                                           ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³SiZE.......... 31,7 MB                                             ³   ÛÛÛ
ÛÛÛ! ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ  ÛÛÛ
ÛÛÛž___  _  _  __ _     _  _ ___                                             ÛÛÛ
ÛÛÛ  Û  Û  Û-Û Û_ Û Û_ Û ß-Ü Û                                               ÛÛÛ
ÛÛÛ  ÚÅÄÄÂÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÂÄÄÄÄÄÅ¿ žÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                                    ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    01.lead off (original radio mix)                                ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    02.lead off (original club version)                             ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    03.lead off (rune rk radio remix)                               ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³    04.lead off (rune rk remix)                                     ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                     [     ]        ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                                    ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                     ------         ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                      18:47 min     ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                   18:47 min        ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³                                                    31,7 MB         ³ !ÛÛÛ
ÛÛÛ  ³....................................................................³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ  !                                                                       ÛÛÛ
ÛÛÛž ÀÄÄÄÁÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÁÄÄÄÄÄÄÄÙ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ! __   _ ___ __  _                                                       ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ Û Û Û_Û Û  Û-_ß-Ü                                                      ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ÚÅÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÅ¿ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³                 TDC iS CURRENTLY SEARCHiNG                         ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³      - Suppliers of unreleased materials                           ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³                                                                    ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³                                                                    ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ³ .................................................................. ³ ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ !                      The Danish Crew                               ! ³ÛÛÛ
ÛÛÛ³ ÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙ ³ÛÛÛ
ÛÛÛÀÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÙÛÛÛ
ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ
ÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ

Kode: Vælg alt

http://rapidshare.com/files/213820439/Klaus_Christensen_Feat._J.O-Lead_Off-CDM-2009-TDC.rar
http://rapidshare.com/files/234798326/J ... ez.in_.mp3
Brugeravatar
Giimpen
Geografisk sted: Næstved

Re: Req: Tracks med J.O.

Indlæg af Giimpen »

mat009 skrev:Som topic delvist beskriver, så søger jeg et par tracks med danske J.O :)

Ved at der ogs er et Rune RK remix af nedersnævnte, så det ville jeg da også gerne ha' fingrene i - og evt. andre remix af begge?
så disse 2 tracks skal du ikke bruge? For dem kunne jeg godt uploade, men hvis du har dem , og er derfor du har skrevet dem så gider jeg da ikke uppe ? (;
Make love not war - Condoms are cheaper than guns!
Brugeravatar
mat009

Indlæg af mat009 »

Jeg takker :)
stonemeisteren
Geografisk sted: Næstved, Denmark
Kontakt:

Indlæg af stonemeisteren »

Nogen der har noget acapella med Regardless og lead off ?
DJSofi2k1
Kontakt:

Indlæg af DJSofi2k1 »

Nogle som vil ligge Lead Off op igen? Jeg var lidt for langsom...

I samme omgang vil jeg hører om nogle har: J.O. & Klaus Christensen - Regardless

På forhånd tak.
----Stay DJ----
Iwers
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Iwers »

DJSofi2k1 skrev:Nogle som vil ligge Lead Off op igen? Jeg var lidt for langsom...

I samme omgang vil jeg hører om nogle har: J.O. & Klaus Christensen - Regardless

På forhånd tak.
gerne et morten breum remix af regardless tak! :)
>>Tjek musikken der snart udkommer her!<<
Du kan være med til at sætte alle de gode releasedatoer ind i kalenderen hvis du PM'er mig
Besvar