hvor er det muligt at købe ny nummer (mest House) på LP plader.
Det skal være steder hvor det også er muligt at kunne købe dansk House musik på lp.
Redaktør: Moderators
Det ville undre mig hvis den nogensinde blev released på 12" ja selv en trykt CDM er i mine øjne tvivlsomt!cyrus skrev:Men søger stadig en side med lidt mere House/electronic fra den danske scene, hvis det er muligt selvfølgelig. Søger især hvor man kan købe "aey Team - she's All over me" på LP..
Hvorfor er det at du tror den ikke gør det?Fairground skrev:Det ville undre mig hvis den nogensinde blev released på 12" ja selv en trykt CDM er i mine øjne tvivlsomt!cyrus skrev:Men søger stadig en side med lidt mere House/electronic fra den danske scene, hvis det er muligt selvfølgelig. Søger især hvor man kan købe "aey Team - she's All over me" på LP..
Begge pladespillere er ok til prisen (NAD Er den bedste af de 2 efter mine mening). Men det er entry level produkter. Project pladespillerne er iøvrigt også ganske ok til prisen. Deres billige Debut serie er dog også entry level. Men du får rigtig meget til prisen.cyrus skrev:Takker rigtig mange gang for de finde og brugbare svar, der er helt sikkert noget der skal undersøges..
Men det er jo selvfølgelig sørgeligt, at produktionerne af LP/Vinyl er ved at slippe op, men igen det som "Zivago" siger, så har jeg faktisk også hørt, at LP er ved at komme mere frem igen, end det hidtil har været..
Men håber jeg kan skaffe det jeg søger, ellers går min plan med en House/Electronic LP samling nok lidt i vasken :/
Men lige et andet og hurtig spørgsmål, hvad vil folk mene er bedst køb?
NAD C555i
http://www.hifiklubben.dk/produkter/ste ... piller.htm
eller
DENON DP-300F
http://www.hifiklubben.dk/produkter/ste ... r_sort.htm
Jeg er nok mere til NAD'en men det er nok mere fordi at alt mit andet setup NAD.. Men vil jo gerne havde den med bedst mulig lyd, da LP ikke er en billig hoppy..
Jo - du kan godt købe en del house musik på vinyl på det danske marked.cyrus skrev:Har tjekket inde på hifi4all, og som jeg kan forstå på det hele, så sku NAD'en være et ret godt køb, så tror helt sikkert det blir den jeg køber.
Køber den også primært fordi den passer ind i det setup jeg i forvejen har, da forstærker og forforstærker er NAD, og så synes jeg stilen på pladespilleren er den flotteste..
Har også været en lille smule i gang med at tjekke det brugte marke, men synes ikke at finde noget som svare den stil som "
NAD C555i" har..
Men før jeg går ud og bruger en masse penge på udstyr, kunne jeg godt tænke mig at vide lidt mere om det danske marke med hensyn til udgivelse af house nummer, om det er muligt at fremskaffe diverse nummer på LP, men indtil vider, så virker det ikke som om det er muligt :/
Ubrugelig crap kommentar siger jeg bare..FrZ skrev:Aey Team << held og lykke med at finde det crap... usandsynligt siger jeg bare!
Regner du med at sange som bliver i trykt i 500 promo cds'er max, bliver trykt på LP-mediet? For så er du da godt naiv?!?cyrus skrev:Ubrugelig crap kommentar siger jeg bare..FrZ skrev:Aey Team << held og lykke med at finde det crap... usandsynligt siger jeg bare!