Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
rasmussenforsikring.dk (hvorfor anden hjemmesiden vides ikke)
Fordi det er en fusion mellem Rasmussen Assurance Agentur A/S og Assurant Solutions Nordic A/S - hjemmesiden til rasmussenforsikring.dk virker som en overgangsfase, så mon ikke en ny hjemmeside er undervejs - det håber jeg i hvert fald da den skriger template og mangelfuld, såsom manglende menutekster.
Spørgsmålet er så også, hvad en forsikring koster, hvor længe den løber - og om det kan betale sig. Forsikringsprisen er jo afhængig af varen. Det var ikke en forespørgsel på pris. Jeg tror i langt de fleste tilfælde vil en elektronikforsikring af en art hos eget forsikringsselskab kunne gøre det til en langt bedre pris.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun! "TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
CCK^ skrev:Skal man nu også høre sælgersmøre i fritiden. ørl
Nu var det slet ikke en sælgersmøre, blot rent og skær venlig info. til dig, da du tilsyneladende ikke har læst forsikringsbetingelserne(!!), hvor i der står hvad den dækker, hvor lang tid mv.(!!) Det var også for at spare dig for selv at ofre penge på en ny lader! I don't care, det er ikke min computer.
Og skulle du ha' smidt brochuren væk, ligger den lige hér, så er du også fri for at rende heeele vejen ned i den lokale Fona og spørge efter den.