REQ: Anne Linnet - "Smuk og dejlig" INSTRUMENTAL

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

REQ: Anne Linnet - "Smuk og dejlig" INSTRUMENTAL

Indlæg af TheJackal »

Hey..

Jeg søger Anne Linnet - "Smuk og dejlig" i en instrumental version (hvis dette findes)

Er der nogen der kan hjælpe..?! :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Zivago

Re: REQ: Anne Linnet - "Smuk og dejlig" INSTRUMENTAL

Indlæg af Zivago »

Det er nu godt nok Shit og Chanel du skal lede efter. :D Melodien er udgivet i 1975 på LPén der hed det samme som bandets navn: Shit og Chanel. ( Forlag: Metronome - Metronome MELP 628 ).
Albummet er iøvrigt blevet genudgivet flere gange, men under navnet Shit & Chalou.
Anne Linnet som har skrevet melodien var en del af bandet. Gruppen hed egentligt Shit og Chanel, men grundet ballade med firmaet Chanel måtte gruppen skifte navn til Shit & Chalou.
Jeg har aldrig hørt, at der skulle eksistere en instrumental udgave af dette nummer.

Der findes en serie af Karaoke cder som hedder Danske hits. Der er den på CD9 som nr. 5. Det er nok det nærmeste du kommer en egentligt instrumental udgave.

Zivago
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Re: REQ: Anne Linnet - "Smuk og dejlig" INSTRUMENTAL

Indlæg af TheJackal »

Nu du siger det, så kan jeg egentligt godt huske at det er dem der står bag.. :)

Jeg søger nummeret for en veninde, som skal bruge det da hun skal synge sangen til et bryllup. :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Besvar