En bog som indbundet eller hæftet?
Hvilken en af de to udgaver ville I købe? Og som jeg ser forskellen udfra Saxos beskrivelse, så er der på den ene udgave et løst omslag om bogen? Er min opfattelse korrekt mon?
København con amore (Hæftet):
http://www.saxo.com/dk/item/koebenhavn- ... eftet.aspx
København Con Amore (Indbundet):
http://www.saxo.com/dk/item/koebenhavn- ... dback.aspx
Redaktør: Moderators
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Re: En bog som indbundet eller hæftet?
Hvis du kigger i adresselinien, så kan du se den ene er angivet som hardback (indbundet). Der er nok noget papirhalløj ud over hardbacken.
Normalt plejer hardback dog at være jævnt meget dyrere end en hæftet udgave... Men så vidt jeg kan se så er den hæftet angivet som ny forbedret udgave, men om det er korrekt aner jeg ikke.
Normalt plejer hardback dog at være jævnt meget dyrere end en hæftet udgave... Men så vidt jeg kan se så er den hæftet angivet som ny forbedret udgave, men om det er korrekt aner jeg ikke.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Ja, normalt så plejer jeg også godt at kunne kende forskel på paper- og hardback. Men jeg synes bare lige i dette tilfælde er jeg lidt i tvivl. Jeg har faktisk overvejet at tage kontakt til dem. Men ville da også helst have i hardback.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Jeg er modsat dig langt mere til paperback.
Synes Hardback er noget tungt, skrumlet fis hehe.
Synes Hardback er noget tungt, skrumlet fis hehe.
Grunden til jeg køber hardback er at jeg føler det er mere kvalitet. Ja, det måske lidt forkert. Altså mere robust og ikke går i stykker så nemt. Det kommer jo selvfølgelig helt an på hvordan man behandler tingene.
nco\\ CHART ATTACK 1999
@nco: Som jeg forstår denne bog er det billeder og beretninger omkring København? Den ville jeg personligt vælge i hardback da en sådan bog som oftest vil ligge på kaffebordet eller stå i reolen og da det sjældent vil være en man rejser med. Var det en skønlitterær bog vil jeg nok vælge papirback fremfor hardback da den er lettere at tage med sig og f.eks. læse i i bussen.
Og sidst men ikke mindst så lyder bogen da rigtig interessant. Overvejer om jeg selv skal have mig et eksemplar
Og sidst men ikke mindst så lyder bogen da rigtig interessant. Overvejer om jeg selv skal have mig et eksemplar
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Jeg har ville have haft købt den mange gange, men så er jeg altid gået videre. Nu har jeg så igen fået set mig lidt lun på den. Så ja, køb den. Den er rigtig god. Jeg må også have den i hardcopy.Lokefar skrev:Og sidst men ikke mindst så lyder bogen da rigtig interessant.
Når man har bogen, så kan man bagefter gå ind på dette site og se det hele online:
http://www.microformats.dk/2010/01/31/k ... w-version/
nco\\ CHART ATTACK 1999